صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۳  ، 
شناسه خبر : ۸۱۶۹

 معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: همه دیون و مطالبات فرهنگیان پرداخت شد. مسلم میرزاپور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبرافزود: با جذب 4 هزار میلیارد ریال از محل صندوق ذخیره‌ارزی‌,همه مطالبات گذشته فرهنگیان پرداخت شد.

وی افزود با این اعتبار بخش زیادی از اماکن آموزشی فرسوده کشور نیز بازسازی خواهد شد. وی گفت :لایحه‌ای نیز درباره بازنشستگی داوطلبانه فرهنگیان با 25 سال خدمت و دریافت 30 روز حقوق تنظیم شده است .

معاون پارلمانی آموزش و پرورش گفت: امسال 50 هزار فرهنگی درسراسر کشور بازنشسته می شوند و نصف این عده به استخدام آموزش و پرورش در خواهند امد .

 

نام:
ایمیل:
نظر: