صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۵  ، 
شناسه خبر : ۸۶۸۳۵

بصیرت: به گزارش بصیرت به نقل از فارس، در حاشیه این اجلاس محمدالبرادعی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و علی اصغر سلطانیه نماینده دائمی ایران در آژانس دیدار کردند.سلطانیه دیدار خود را با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مثبت برشمرد و گفت: در این دیدار ضمن مرور فعالیت های هسته ای ایران، بر نقش کلیدی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور فعال درآژانس تاکیدشد.نماینده ایران در آژانس افزود: در این دیدار تاکید کردم که موضوع هسته ای ایران کاملا منتفی، تمام شده و عادی است.وی تصریح کرد: علاوه بر این در این گفت وگو یادآور شدم که ایران یک کشور فعال و موفق در زمینه هسته ای است بنابراین می تواند در فعالیت های علمی و فنی آژانس نقش کلیدی داشته باشد که مدیرکل آژانس نیز بر این نقش تاکیدکرد. سلطانیه گفت: همچنین در مورد موضوعاتی که در کنفرانس «انرژی هسته ای در قرن بیست ویکم» مطرح است، نیز بحث و تبادل نظر شد.
 

نام:
ایمیل:
نظر: