یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از برخورد بی سابقه و خشونت آمیز نیروی انتظامی با جوانان تظاهرکننده در مقابل سفارت انگلیس انتقاد کرد. یحیی زاده نماینده تفت و میبد در همین رابطه با ارائه تذکری خطاب به وزیر کشور از وی خواست تا دلیل این حرکت خشونت آمیز نیروی انتظامی را توضیح دهد.هفته گذشته جمعی از جوانان مومن و غیور کشورمان در اعتراض به برگزاری جشن تولد ملکه انگلیس در سفارت خانه این کشور در تهران که با دعوت جمعی از سیاسیون و هنرمندان داخلی همراه بود در مقابل این سفارت تجمع قانونی کردند که متاسفانه با اقدام خشونت بار نیروی انتظامی مواجه شدند.