تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۶۶۶۹۰
تداوم نسل کشی در غزه؛

سیصد و هفتاد و سومین روز جنگ؛ بمباران «النصیرات و البریج» و روی آوردن به ربات های انفجاری

جنگ غزه در حالی ادامه دارد که دشمن صهیونیست علاوه بر حملات هوایی به ربات های انفجاری برای تخریب ساختمان ها روی آورده است.

العربی الجدید در گزارشی آورده است: جنگ غزه ادامه دارد و ارتش اشغالگر به حملات نظامی خود به شمال غزه ادامه داده و به دنبال جدا کردن شمال از دیگر مناطق غزه است. اشغالگران از ۹ روز قبل محاصره شدیدی را بر جبالیا، بیت حانون و بیت لاهیا اعمال کرده اند و هدفشان کوچاندن فلسطینیان در راستای طرح موسوم به ژنرالهاست.

دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر کشتار جمعی در جبالیا و شمال غزه را تشدید کرده و مانع از بیرون آوردن پیکر شهدایی می شود که طی روزهای اخیر به شهادت رسیده اند.

همچنین اشغالگران خاکریزهایی به منظور جدا کردن شمال غزه از دیگر مناطق قرار داده و این همزمان با ویرانی دهها منازل در اردوگاه جبالیا با استفاده از ربات های انفجاری است که دهها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

منابع فلسطینی از حملات به مناطق غربی اردوگاه النصیرات در مرکز غزه از سوی اشغالگران خبر دادند.

جنگنده های اسرائیلی دو بار منطقه «المواصی» در غرب رفح در جنوب غزه را بمباران کردند. جنگنده های اسرائیلی شهرک «بنی سهیلا» در شرق خان یونس در جنوب غزه را نیز هدف قرار دادند.

توپخانه اشغالگران نیز اردوگاه البریج در مرکز غزه را گلوله باران کرد.

منابع فلسطینی به تخریب چند ساختمان در غرب جبالیا و حومه منطقه «الصفطاوی» در شمال غزه با رباتهای انفجاری و حملات هوایی اشاره کردند.

در حملات شب گذشته به اردوگاه های النصیرات و جبالیا در غزه ۱۱ فلسطینی شهید و شماری دیگر زخمی شدند. منابع بیمارستانی از شهادت هفت نفر و زخمی شدن شماری دیگر در بمباران منزلی در اردوگاه النصیرات و شهادت چهار فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر در بمباران اردوگاه جبالیا در شمال غزه خبر داده و به وخامت حال برخی مجروحان نیز اشاره کردند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات