صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵  ، 
شناسه خبر : ۲۹۴۲۶۵
۱- آغاز رایزنی امنیتی رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی
نشریه «فایننشال تایمز» به نقل از سرپرست وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: اسرائیل ‌[رژیم صهیونیستی] با کشورهای عربی رایزنی امنیتی‌اش را آغاز کرده است. «دور گولد» اعلام کرد: کابینه راست‌گرای اسرائیل تلاش دیپلماتیکی را برای بهره بردن از منافع راهبردی مشترک به منظور رایزنی با «کشورهای عربی، ملت‌های آفریقایی و کشورهای اروپایی» آغاز کرده است. بر اساس این، در حالی که نگرانی‌ها در میان کشورهای عربی از افزایش نفوذ ایران، به ویژه در درگیری‌های سوریه، عراق و یمن شدت گرفته است، رژیم صهیونیستی با قدرت‌های عربی و کشورهایی که دشمنی در آنها ندارد، حول مسائل امنیتی رایزنی می‌کند.
۲- تذکر وزارت کشور به احمدی‌نژاد
عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور درباره اینکه برخی شخصیت‌های سیاسی، مانند آقای احمدی‌نژاد تحرکات و سفرهای انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند، گفت: ما قبلاً هم اعلام کردیم فعالیت‌های انتخاباتی زودرس خلاف قانون است. اگر احساس کنیم کسانی از این تجمعات و جلسات بهره‌برداری انتخاباتی می‌کنند، قطعاً از کار آنها جلوگیری می‌شود. وی افزود: این موضوع را ما به دوستان آقای احمدی‌نژاد هم اعلام کردیم، به آنها هم گفتیم و هم تذکر دادیم که به دلیل مسائل امنیتی و حفاظت، این جلسات حتماً باید تابع شوراهای تأمین استان‌ها و شهرستان‌ها باشند و هم اینکه در موضوع مباحث انتخاباتی نباشند.
۳- بررسی احتمال منشأ سایبری آتش‌سوزی‌های اخیر
معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: مرکز ملی فضای مجازی به عنوان مرکز هماهنگی برای تقسیم کار ملی همه نوع تهدیدات محتمل را بررسی می‌کند و بررسی گمانه‌زنی‌ها درباره منشأ سایبری آتش‌سوزی‌های اخیر را نیز در دستور کار دارد. وی افزود: گروه‌های فعال در حوزه امنیت نسبت به پایش و بررسی اوضاع اقدام کرده‌اند، اما تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی بر منشأ تهدیدات سایبری این رخدادها دیده نشده است. سجادی تأکید کرد: اگر نتیجه این بررسی‌ها به وجود نشانه‌ای ختم شود، حتماً به نهادهای فعال مرتبط با نهادهای امنیتی برای بررسی موضوع مأموریت داده می‌شود.
۴- دادستان تهران: با جشن حافظ برخورد می‌کنیم
جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران با انتقاد از وضعیت برگزاری مراسم «جشن حافظ»، گفت: «واقعاً این جشنواره فرهنگی بود یا همایش مد و لباس؟!» وی با بیان اینکه گزارش پلیس مبنی بر نقض ارزش‌های دینی و اخلاقی در برگزاری جشن حافظ، برای رسیدگی به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است، افزود: «در جمهوری اسلامی که یک نظام دینی و ارزشی است، نمی‌توان هر اقدام ناپسندی را انجام داد و با تشکیل جشنواره و استفاده از پوشش‌های عجیب و غریب و نامناسب، اقدامات خود را پشت عنوان حمایت از هنرمندان پنهان کرد.»
۵- رژیم صهیونیستی باید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار به ایران پرداخت کند!
دادگاهی در سوئیس، درخواست فرجام‌ شرکت نفتی «ترنس آسیاتک» رژیم صهیونیستی علیه شرکت ملی نفت ایران را رد و اعلام کرد: این شرکت اسرائیلی باید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بدهی‌اش به ایران را که به پرونده‌ای در دوران شاه مخلوع ایران مربوط می‌شود، پرداخت کند. «هاآرتص» نوشت: این پرونده قضایی جدیدترین دور از جدال حقوقی میان ایران و اسرائیل [رژیم صهیونیستی] در طول ۳۷ سال بر سر انتقال نفت و شراکت در بازاریابی است که دو طرف پیش از وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ ایجاد کرده بودند.
نام:
ایمیل:
نظر: