صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴  ، 
شناسه خبر : ۲۹۹۲۶۲
«محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با وزیر امور اتحادیه اروپا و بازرگانی سوئد اعلام کرد: قرار است دو بانک سوئدی به شرکت‌های ایرانی فعال در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات (آی‌سی‌تی) برای همکاری مشترک خط اعتباری دهند. وی تأکید کرد: حجم روابط دو کشور از یک سال پیش تاکنون با افزایش بسیار خوبی به ۲۵۰ میلیون یورو رسیده است که این روند به ویژه برای گسترش همکاری در بخش تحقیق و توسعه و انتقال فناوری ادامه می‌یابد.
جنبش صابرین برای پیروزی فلسطین (حصن) با تبریک عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در تل الربیع اشغالی (تل آویو) اعلام کرد: این عملیات تأکیدی از سوی ملت بزرگ فلسطین بر انتخاب راه انتفاضه و مقاومت است. جنبش صابرین در بیانیه‌ای خواستار رسیدن به توافق ملی برای افزایش شدت انتفاضه و کمک به توسعه ابزارهای آن در چارچوب یک برنامه انقلابی به منظور پیروزی نهایی و آزادی کشور شد.
پارلمان پرتغال با صدور بیانیه‌ای قانون مصادره اراضی کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. کشورهای مختلف جهان و محافل بین‌المللی نیز در واکنش به این قانون نژادپرستانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی که در کنست این رژیم به تصویب رسید، موضع گرفته‌اند. البته کشورهای عربی همچنان در سکوت کامل قرار داشته و واکنشی به سلب آشکار حقوق فلسطینی‎ها نشان نداده‎اند.
فؤاد معصوم، رئیس‌جمهوری عراق اعلام کرد: پیش‌نویس قانون جدید انتخابات با حضور جناح‌های برجسته پارلمان بررسی و تهیه شده است. گفتنی است، بغداد به تازگی شاهد تظاهرات هواداران تغییر قانون انتخابات و تشکیل شورای کمیسیون عالی مستقل برای انتخابات بود که طی آن منابع ناشناس اقدام به تیراندازی کردند و بر اثر آن دو تظاهرکننده کشته و ۳۲۰ نفر زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای ارتش سوریه توانستند شهرک راهبردی «تادف» در جنوب شهر الباب را در عملیاتی با حمایت هوایی روسیه تحت سلطه خود بگیرند. روسیه و ترکیه نیز به منظور اجتناب از هرگونه درگیری با یکدیگر بر ایجاد حد فاصل بین نیروهای سوری و سپر فرات در شهرک تادف در الباب توافق کردند.
مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب با توجه به قطعی برق گفت: ما با کاهش تولید ۷۶۸ هزار بشکه‌ای نفت در میادین مستقل داخلی روبه‌رو بودیم؛ اما توانستیم مانع کاهش تولید ۳۰۰ هزار بشکه نفت در میادین مشترک غرب کارون شویم.

نام:
ایمیل:
نظر: