صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵  ، 
شناسه خبر : ۳۱۱۵۶۰
روزنامه «اعتماد» در مطلبی نوشت: «حجم نقدینگی به رقم بی‌سابقه ۱۵۸۰ هزار میلیارد تومان رسیده و نسبت به سال پیش حدود ۲۲ درصد رشد داشته است. از این حجم عظیم نقدینگی ۶۷ درصد آن در اختیار بانک‌های کشور است و مابقی یعنی ۳۳ درصد، رقمی حدود ۵۲۱ هزار میلیارد تومان در اختیار خانوارها و بنگاه‌های جامعه است که این نقدینگی به اصطلاح سرگردان هر از گاهی در بازارهای سکه، ارز، بورس، مسکن، ماشین و نظایر آن تعادل بازار را بر هم می‌زند.»
علی معقولی، مدیر کل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران درباره دستور رئیس‌جمهور برای رسیدگی فوری به پرونده تخلف واردات خودرو با ارز دولتی، گفت: پس از این دستور، ما آمار تعداد دقیق ترخیص‌ها، اسامی، نوع خودرو، شماره ثبت سفارش و دیگر موارد را فوری به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارائه کردیم تا بر اساس دستورات رئیس‌جمهوری اقدام شود.
دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه پیشرفت چند دهه گذشته ترکیه را مدیون محدودیت‌های داخلی ایران دانست و اعلام کرد، ایرانی‌ها در رتبه اول توریسم ترکیه هستند و هشت برابر آسیای میانه به این کشور سفر می‌کنند؛ به‌ گونه‌ای ‌که امسال حدود یک‌ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار هزینه گردشگری ایرانی‌ها در ترکیه شده است.
به دنبال بروز مشکلاتی در تهیه آب شرب برخی از شهرهای استان خوزستان، آستان قدس رضوی خدمت‌رسانی خود را به مردم این منطقه به ویژه در روستاها آغاز کرده است. بنیاد کرامت امام رضا(ع) با استقرار ستاد خدمت‌رسانی خود در خوزستان، روزانه بیش از 600 هزار لیتر آب شرب در 30 روستای اطراف شهرستان آبادان پخش می‌کند.
بر اساس آمار بانک مرکزی، دولت در سال ۱۳۹۶ با چاپ ۳۴۱۰۰ میلیارد تومان پول داغ، رکورد چاپ پول در تاریخ اقتصاد کشور را شکست. حجم پایه پولی در پایان سال ۱۳۹۶ نیز به 213/9 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به سال ۱۳۹۵ رشد ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.
حسین کاظم‌پور‌اردبیلی، نماینده ایران در اوپک خطاب به ترامپ گفت: اگر ما در ایران تنها یک ماه صادرات خود را متوقف می‌کردیم و می‌دیدید که چه اتفاقی برای اقتصاد جهان می‌افتد، شما در تصمیم اشتباه‌تان تجدید نظر می‌کردید.
به نوشته «جروزالم‌پست»، نتانیاهو در نشست حزب حاکم لیکود گفت: «ما رئیس‌جمهوری ایالات متحده را متقاعد کردیم در برابر کل جهان ضد این توافق (برجام) و (هم‌اکنون) ضد رژیم ایران بایستد.»
نام:
ایمیل:
نظر: