صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸  ، 
شناسه خبر : ۳۱۳۳۳۸
علی نوبخت حقیقی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از نظر کارشناسی بودجه وزارت بهداشت مناسب تعیین شده و هیچ گونه کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود. وی در واکنش به اخبار منتشر شده درباره استعفای وزیر بهداشت به دلیل کمبود بودجه طرح تحول سلامت گفت: بودجه وزارت بهداشت نسبت به سال گذشته حداقل ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است، وزارت بهداشت در زمینه مصرف بودجه، قانون را رعایت نمی‌کند و مسئله استعفای وزیر نیز فرار رو به‌ جلو است.
تا بیستم دسامبر سال ۲۰۱۸، بدهی آمریکا به ۲۱ تریلیون و ۸۶۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۷۲۴ دلار و ۱۲ سنت رسیده است. به گفته مرکز آمار آمریکا، جمعیت این کشور در این مدت برابر با ۳۲۸ میلیون و ۸۲ هزار و ۳۸۶ نفر است که به این ترتیب، سهم هر آمریکایی از بدهی‌های این کشور به 4178/10 دلار می‌رسد! پیش‌بینی می‌شود بدهی آمریکا طی یک دهه آینده به ۳۳ تریلیون دلار نیز برسد.
غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران در دیدار با محمدسامر الخلیل، وزیر اقتصاد و تجارت سوریه روابط بانکی را یکی از مشکلات اساسی میان ایران و سوریه دانست و پیشنهاد داد: بانک مسکن ایران به گشایش اعتبارات ارزی، بانک صنعت و معدن به فاینانس پروژه‌های سوریه و بانک توسعه صادرات، خاص اعتبارات خریداران و فروشندگان در سوریه مشغول به فعالیت شوند.
صادق‌آبادی، معاون وزیر نفت در امور پالایش ‌و پخش از راه‌اندازی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس خبر داد و گفت: رشد 67 درصدی ظرفیت تولید بنزین نسبت به سال 96 عملیاتی خواهد شد. بر اساس این، ایران در چهلمین سال انقلاب اسلامی با همت و تعامل کم‌نظیر همه فرزندان انقلاب در سپاه، دولت و بخش خصوصی در تولید بنزین خودکفا شد.
سیدراضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در جلسه‌ای که رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس مجلس داشتند، توافق شد قیمت خرید تضمینی گندم در بودجه امسال ۱۷۰۰ تومان تعیین شود.
نام:
ایمیل:
نظر: