صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳  ، 
شناسه خبر : ۳۱۴۸۶۹
مبشری مدیرکل امداد کهگیلویه و بویراحمد به درآمد جشن رمضان سال قبل اشاره کرد و گفت: ۸۹۹ میلیون تومان هزینه جشن سال گذشته بود که برای اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان و همیان مولا هزینه شد.
به نقل از جنوب پرس؛ سید محمد‌کاظم نظری در نشست جمع‌آوری زکات فطریه سال ۹۸ با اشاره به جمع آوری بخشی از زکات فطریه توسط موسسات خیریه گفت: موسسات متقاضی برای جمع‌آوری زکات فطریه مجوز‌های لازم را از کمیته امداد استان دریافت کنند.معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از برخی موازی‌کاری‌ها در جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات فطریه جلوگیری شود، عنوان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده هر چه سریعتر به دست نیازمندان برسد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد و بهزیستی در گذشته هنگام توزیع زکات فطریه بین نیازمندان و فقرا از آن‌ها امضا و اثرانگشت دریافت می‌کرد که امسال این مورد به جهت رعایت شأن و منزلت نیازمندان حذف شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم از روش‌های مطمئن و قانونی زکات فطریه خود را پرداخت کنند، به نقش ائمه جمعه در جمع‌آوری زکات اشاره کرد و افزود: زکات با هماهنگی ائمه جمعه جمع‌آوری شود.

پیش از سخنان معاون سیاسی امنیتی استاندار، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمع‌آوری یک میلیارد تومان زکات فطریه در سال گذشته گفت: زکات فطریه برای فقرا و نیازمندان هزینه می‌شود.

این مسئول بیان کرد: زکات فطریه شامل سه نوع عام، سادات و کفاره‌های عمد و غیرعمد است که سال گذشته در این حوزه‌ها یک میلیارد تومان جمع‌آوری شد.

مبشری به درآمد جشن رمضان سال قبل اشاره کرد و گفت: ۸۹۹ میلیون تومان هزینه جشن سال گذشته بود که برای اطعام نیازمندان، آزادی زندانیان و همیان مولا هزینه شد.
نام:
ایمیل:
نظر: