صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

اقتصادی >>  اقتصادی >> نبض اقتصاد
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹  ، 
شناسه خبر : ۳۱۷۶۲۹
معاون شهرداری تهران می‌گوید مدل اخذ عوارض برای عبور از بزرگراه‌های تهران در برخی از شهر‌ها و کشور‌ها انجام می‌شود و احتمال دارد با وجود پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب شورای شهر، این مدل در تهران هم اجرایی شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در یک نشست خبری درباره اخذ عوارض عبور از بزرگراه‌های شهری توضیح داد و گفت: در حال حاضر هم در برخی مکان‌های عمومی تهران، مدل اخذ عوارض اجرا می‌شود، از جمله برای ورود برخی از بوستان‌های تهران مانند باغ پرندگان، عوارض ورود از مردم گرفته می‌شود و تصمیم گیری درباره موارد مشابه از جمله اخذ عوارض عبور از بزرگراه‌ها در صلاحیت شورای شهر است.

صفا صبوری در ادامه گفت: اگر برای پروژه اتوبان شهید شوشتری، سرمایه گذار بخش خصوصی پیدا نکردیم، طرحی به شورای شهر می‌بریم که با اخذ عوارض از مردم، این پروژه را به اتمام برسانیم. باید بحث محیط زیستی این پروژه حل شود. این بزرگراه از محدوده پارک سرخه حصار رد می‌شود و سازمان محیط زیست گفته است بخشی از این پروژه باید در عمق زیاد از زیر زمین رد شود تا به فضای محیط زیست آسیب نرساند. هنوز درباره مسیر این پروژه تصمیم گیری نشده است.
نام:
ایمیل:
نظر: