صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹  ، 
شناسه خبر : ۳۱۸۱۶۷
معاون سازمان حمایت با اشاره به ابلاغ مصوبه کارگروه ملی ساماندهی گندم، آرد و نان گفت: اولویت پخت و عرضه با نان ساده است و پخت نان با افزودنی‌ها و یا وزن متفاوت فقط با تقاضای مشتری انجام خواهد شد.

سید داود موسوی ابراز کرد: براساس مفاد ابلاغیه نرخ نامه متحدالشکل تهیه‌شده توسط اتحادیه نانوایان، اولویت پخت و عرضه با نان ساده بوده و پخت نان با افزودنی‌ها و یا وزن متفاوت فقط با تقاضای مشتری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: واحدهای نانوایی مکلف به نصب این نرخنامه در معرض دید عموم بوده و از روز یکشنبه مورخ 12 آبان‌ماه هرگونه عدول از وزن چانه، قیمت‌های مصوب و عدم نصب نرخنامه، تخلف محسوب شده، با متخلفان برخورد قانونی می‌شود و ضمن قطع سهمیه آرد واحدهای متخلف، پرونده تخلف گرانفروشی جهت اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان داشت: برابر آخرین اطلاعات واصله از ناحیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، در قالب طرح ویژه بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای خبازی با همکاری بازرسان اتاق اصناف در حدود 4هزار بازرسی انجام گرفته و پرونده واحدهای متخلف تنظیم و اقدامات نظارتی در قالب بازرسی‌های مشترک به‌صورت روزانه ادامه داشته و گشت‌های مشترک بازرسی با حضور سایر دستگاه‌های مرتبط کماکان در دستور کار قرار دارد.

موسوی اضافه کرد: طرح نظارتی موصوف تا رسیدن به مرحله آرامش کماکان ادامه خواهد داشت و همشهریان عزیز از طریق تلفن 124 و اپلیکیشن‌های موجود و سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات به‌نشانی 124.IR می‌توانند نسبت به ثبت شکایت خود در این زمینه اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
نظر: