صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶  ، 
شناسه خبر : ۳۲۱۶۳۹

این یک آزمایش بزرگ برای بشریت است/ «آلکساندر گلیویچ دوگین» فیلسوف برجسته روس در مورد کرونا گفته است: برداشت من این است که شیوع این ویروس یک آزمایش بزرگ برای همه جوامع است و ما نباید در این میان خداوند را فراموش کنیم. بشر ممکن است برنامه‌ای بچیند، مردم ممکن است سعی کنند یک‌دیگر را بکُشند، اما سرنوشت نهایی بشر به دست خداوند است. به عقیده من، این یک آزمایش بزرگ برای بشریت است. بنابراین ما باید با قدرت مقابل این چالش بایستیم تا بتوانیم ایمان خود را به خداوند حفظ کنیم، از جوامع خود مقابل همه [تهدیدها] دفاع نماییم، و خوداتکایی را در جوامع خود بازسازی کنیم. باید با یاری خداوند خودمان را نجات دهیم.
تقدیر وزارت بهداشت از بسیجیان/ «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور طی نامه‌ای به «سردار غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین از همراهی‌های بی‌دریغ، تلاش‌ها و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد. وی در این نامه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت عدم کاهش شدت فعالیت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا نوشته است: «گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید 19 همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم، ولی آنچه تا امروز حاصل شده جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرت‌ عالی و همکاران گران‌قدرتان به‌ دست نمی‌آمد.»
حراجی‌های جدید مراقب باشند/ موج تازه حضور چهره‌های هنری و ورزشی در تبلیغات تلویزیونی محصولات و خدمات که شباهت‌هایی با حراجی‌های قدیم یافته است، اگرچه موجب تبلیغ کالاهای ایرانی و درآمدزایی برای هنرمندان شده، اما این نکته مغفول مانده است که هنرمندان و بازیگران در قبال محصولی که تبلیغ می‌کنند، مسئول هستند؛ چراکه دست‌ کم بخشی از طرفداران‌شان با اعتماد به آنها این محصول را می‌خرند؛ بنابراین چهره‌ها باید قبل از تبلیغ هر محصولی از اصالت، کیفیت و اثرگذاری‌اش اطمینان حاصل کنند و بلندگوی کالایی نشوند که فاقد کیفیت یا اثرگذاری است یا شعارهای تبلیغاتی دروغ می‌دهد.

نام:
ایمیل:
نظر: