صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶  ، 
شناسه خبر : ۳۲۱۹۹۶

گسترش اسلام در اروپا

ریچارد کلیهورد استاد دانشگاه بلژیک که اخیراً به دین اسلام گرویده است، با اشاره به گسترش دین اسلام در کشورهای اروپایی، بیان داشت: در سال‌های گذشته نامی از دین اسلام در کشورهای اروپایی نبود و مردم شناختی در خصوص این دین آسمانی نداشتند اما در حال حاضر، درخواست‌ها برای شناخت این دین در حال افزایش است و جای امیدواری است که آینده به سمتی پیش می‌رود که همه به این حقیقت دست یابند. وی در خصوص آشنایی خود با کتاب آسمانی مسلمانان عنوان کرد: من ترجمه قرآن مجید را به زبان انگلیسی خوانده‌ام و در شناخت راه درست به من کمک شایانی کرده است، اما خیلی علاقه‌مندم که خواندن واژه‌های قرآن را به زبان عربی هم یاد بگیرم.

شبکه‌های ضدانقلاب نگران سلامت ما شده‌اند!/ تیتر خبری این روزهای شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب بیشتر درباره ضررهای روزه گرفتن بر بدن ایرانی‌ها شده است. این رسانه‌ها با آب‌وتاب، برخی فتواهای مراجع را دست‌کاری کرده و پس ‌و پیش آن را می‌زنند و در بوق کرده‌اند که مردم ایران روزه نگیرید که سیستم دفاعی بدنتان ضعیف میشه و کرونا می‌گیرید!

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
علی اصغر حبیبیان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
باسلام.ریچارد هاوس(نظریه پرداز امریکایی)در سال 2003 در کنفرانس تقابل علیه انقلاب اسلامی ایران در تلآویو گفت:من سال2025را می بینم که اسلام شیعی ایرانی همۀ اروپا را در برگرفته و اولین حکومت اسلامی در فرانسه بر قرار میشود!بله،این از نتایج سحراست/باش تا صبح دولتش بدمد! یاعلی..
نام:
ایمیل:
نظر: