صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸  ، 
شناسه خبر : ۳۲۲۵۴۷
کتاب اثرسنجی در حوزه رسانه با تأکید بر تلویزیون نوشته دکتر اسماعیل سعدی‌پور، علی‌رضا خوش گویان‌فرد و معصومه طالبی دلیر از سوی انتشارات مرکز تحقیقات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

این کتاب در چهار فصل اثر و مدل‌های اثرسنجی، روش‌های اثرسنجی، مروری بر برخی از پژوهش‌های اثرسنجی و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری به بحث اثرسنجی از برنامه‌های تلویزیونی می‌پردازد.

کتاب شامل مثال‌های واقعی مرتبط با نظرسنجی برنامه‌های تلویزیونی است که می‌تواند راهنمای کاربردی مناسبی برای پژوهشگران علاقمند به اثرسنجی در حوزه رسانه بویژه تلویزیون باشد. همچنین مطالب سودمندی درباره مدل‌های اثرسنجی که در اجرای عملی چنین مطالعاتی راهگشا هستند در کتاب مطرح می‌شود.

روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی ‌رسانه‌ها، مطالعه کتاب را به همه پژوهشگرانی که دارای تجربه قبلی در پژوهش‌های کمی بویژه روش‌های پیمایشی و آزمایشی  دارند، پیشنهاد می‌کند.

 

برای دریافت کتاب بروی این لینک یا آیکون زیر کلیک نمائید

نام:
ایمیل:
نظر: