صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳  ، 
شناسه خبر : ۳۳۱۵۷۹
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت که دولت سیزدهم باید به دور از هر نگاه حزبی و گروهی با تمام توان و قدرت و با استفاده از نیروهای توانمند و دلسوز و پاکدست، مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال را مرتفع نماید.

 احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی در خلق حماسه حضور و انتخاب آقای رییسی به عنوان منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خدمت مقام معظم رهبری تبریک عرض نموده و از آقای رییسی تشکر می کنم که با حضور در صحنه بارقه ای از امید در دل رنجیده مردم زنده نمود.
وی خطاب به رئیسی گفت: مردم در کمال ناامیدی از ۸ سال شرایط سخت اقتصادی و مشاهده بی عدالتی ها و تبعیض های ناروا و دست درازی به بیت المال از سوی ویژه خواران به صحنه انتخابات آمدند، این حضور با معنا از یک سو اعتراض شدید به عملکرد دولت فعلی بود و روی دیگر آن علاقه به جنابعالی بود، قطعا این موضوع  مسئولیت شما را در قبال ملت ایران سنگین تر کرده است، شما و اعضای کابینه آینده باید به دور از هر نگاه حزبی و گروهی با تمام توان و قدرت و با استفاده از نیروهای توانمند و دلسوز و پاکدست، مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال را مرتفع نمایید، اگر می خواهید به سرنوشت دولت دوازدهم مبتلا نشوید افراد سست عنصر، بی انگیزه، فرصت طلب و افرادی که شیفته پست و قدرت هستند و معمولا در تمام دولت ها جولان می دهند را از خود دور نگه دارید، اگرچه کار مشکلی است.
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس مدعی شد: آنچه موجب فاصله گرفتن مردم از دولت فعلی و جریانات سیاسی حاکم بر دولت شد تشریفات زائد، خودشیفتگی، تحقیر مردم، استفاده از رانت های اداری، دخالت خانوادگی در تمام سطوح مدیریتی و زد و بندهای مالی ناسالم بود.
نماینده بندرعباس ادامه داد: آقای رییسی، با قاطعیت می‌گویم استان های حوزه انتخابیه سرشار از منابع خدادادی و دارای مردمی مهربان است ولی دارای مشکلاتی هستند مردم تا چه زمانی این بی عدالتی را تحمل کنند؟ ایران فقط تهران نیست، مردم از بی عدالتی خسته شدند و به اجرای برنامه های شما امیدوار هستند اطمینان داریم در کنار مردم نمایندگان مجلس هم با شما همراهی لازم را خواهند داشت.


نام:
ایمیل:
نظر: