صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴  ، 
شناسه خبر : ۳۶۶۲۴۲
جوکار گفت:
نماینده مجلس شورای اسلامی: آمریکایی‌ها  امروز خودشان را متعهد می‌دانند که این رژیم را از هر جهتی پشتیبانی کنند؛ آمریکا دستش در خون‌های ریخته شده کاملا هویدا است و اینکه بگویند ما خبر نداشتیم و اطلاع نداشتیم دروغ محض است و اصلا طراحی این جنایات و جرات دادن به نتانیاهو توسط آمریکا صورت میگیرد
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ گفتگو با محمدصالح جوکار

جوکار با بیان اینکه جهان عرب باید به خود بیاید، ادامه داد: آنچه امروز اتفاق می‌افتد در حوزه غرب آسیا بیشتر مردم غزه هستند، مردم لبنان هستند و همچنین مردم یمن که عرب هستند اینها در حمایت از حداقل شعار خودشان که قومیت عربی است بایستی به پا خیزند و نظاره‌گر این قتل عام‌ها و بمباران وحشیانه این سگ هار بدون قلاده نباشد.

جوکار گفت: از طرفی مردم لبنان هم فراموش نکردند و قدرشناس هستند و می‌دانند که زمانی در سال ۲۰۰۰ میلادی کسی که جانفشانی و مقاومت کرد و در برابر متجاوزان ایستاد سید مقاومت و حزب‌الله بود و این رژیم و ارتش این رژیم با خواری و ذلت مجبور شدند لبنان را ترک کنند، اگر لبنان امروز ایمنی دارد به واسطه قدرت حزب الله است.

جوکار گفت: این قدرت همواره بایستی تقویت شود و ما توجه کنیم که جزو پروتکل‌ها و تفکر و اعتقاد پوچ این رژیم جنایتکار است که حالا از نیل تا فرات که هیچ بلکه تمام بشریت باید در خدمت آنها باشند.

این کارشناس افزود: صهیونیست‌ها خودشان را نژاد برتر می‌دانند؛ این جرثومه فساد در منطقه چیزی جز شرارت و فساد و جنایت ندارد و باید این رژیم جنایتکار از روی کره زمین رفع شود تا بشریت آسوده خاطر شود.

وی ابراز کرد: آنچه امروز در لبنان اتفاق می‌افتد نتیجه برنامه‌ریزی و فعالیت دولت و مشارکت فعال سازمان سیا و پنتاگون و آمریکا با اسرائیلی‌ها است. هم آمریکا هم رژیم صهیونیستی یک وابستگی جدی به یکدیگر دارند امروز رژیم صهیونیستی در منطقه منافع آمریکا را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: اگرچه خود اسرائیل احساس میکند که امنیت نداشته و دائما دارد تهدید میشود ولی در حقیقت آنچه که آمریکایی‌ها در اختیار این رژیم قرار داده و میدهند در راستای این است که این رژیم همواره در بین کشور‌های اسلامی باشد و اجازه رشد و تعالی را به کشور‌های اسلامی ندهد.

جوکار تاکید کرد: در حقیقت منافع کشور‌های غرب وحشی را رژیم صهیونیستی می‌خواهد در منطقه ایجاد کند، از ابتدا هم که این رژیم توسط انگلیس و فرانسه و آمریکایی‌ها در این سرزمین شکل گرفت و پایه خونریزی‌ها بنا نهاده شد در راستای همین موضوع بود که این منطقه هیچ وقت روی آرامش نبیند.

این کارشناس ابراز کرد: آمریکایی‌ها امروز خودشان را متعهد میدانند که این رژیم را از هر جهتی پشتیبانی کنند؛ آمریکا دستش در خون‌های ریخته شده کاملا هویدا است و  اینکه بگویند ما خبر نداشتیم و اطلاع نداشتیم دروغ محض است و اصلا طراحی این جنایات و جرات دادن به نتانیاهوی خبیث و جنایتکار توسط آمریکایی‌ها دارد صورت میگیرد وگرنه این رژیم اینقدر توانمندی ندارد که بتواند تحمل جبهه مقاومت را داشته باشد.

جوکار گفت: اگر این کمک‌ها قطع میشد یقینا این رژیم تاکنون وجود خارجی نداشت.