صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۶۶۸۳۸

نکته‌گرام

عزت‌الله ضرغامی، وزیر سابق گردشگری و میراث فرهنگی: «وعده صادق ۲» شجاعانه، مقتدرانه، فناورانه و اخلاق‌مدارانه بود. نمازجمعه تاریخی رهبر انقلاب هم پیوست رسانه‌ای موفق این رویداد بزرگ بود. اصل بر پرهیز از تعلل و شتاب‌زدگی است. عقب ماندن و جلو زدن از ولایت، خلاف بصیرت است.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: حملات انگلیس و آمریکا به یمن به نیابت از ارتش رژیم صهیونیستی، جنگ تحمیلی این رژیم در منطقه را گسترش می‌دهد. این اقدامات احمقانه باعث شعله‌ورشدن جنگ در غرب آسیا می‌شود. جهان اسلام این گستاخی‌ها را تحمل نمی‌کند و به جبهه مقاومت خواهد پیوست.

 سیدمحمد حسینی، کارشناس فرهنگی: وصیتی از شهید والامقام سیدحسن نصرالله به همگان، به‌ویژه یاران حزب‌الله: «ایمان‌تان به رهبری حضرت امام خامنه‌ای (که سایه‌اش مستدام باد) قوی و محکم باشد برای خیر دنیا و آخرت‌تان.»

 حسن عابدینی، کارشناس رسانه: دوست نویسنده مصری‌ام در تبریک عملیات تاریخی پرآوازه «وعده صادق۲» که عمق سرزمین‌های اشغالی موشکباران شد، گرافیکی مشتمل بر آیه ۱۵۱ سوره آل عمران برایم فرستاده است. معنای آیه این است که «به زودی در دل کافران بیم و هراس افکنیم.»

 ستار هاشمی، وزیر ارتباطات: امروز در جمع خبرنگاران در حیاط دولت تأکید کردم که گردش مالی غیرشفاف فیلترشکن‌ها خودش یک آسیب جداگانه از مشکلات امنیتی و فرهنگی محدودیت‌های ایجاد شده است و مؤکداً از پیگیری عملیاتی و جدی وعده رئیس‌جمهور و مطالبه مردم سخن گفتم. طرح اولیه آماده و ارائه شده است.

 اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه: در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و هماهنگی با کشور‌های منطقه به منظور توقف نسل‌کشی و تجاوزات رژیم صهیونیستی و کاهش درد و رنج برادران و خواهران‌مان در غزه و لبنان، «دکتر عراقچی» وزیر امور خارجه، عازم عربستان سعودی شدند. نسل‌کشی و تجاوز باید متوقف شود.

سیداحسان حسینی، فعال رسانه: ۲۵ درصد از انرژی رژیم صهیونیستی از طریق سه خط لوله انتقال نفت از قزاقستان و آذربایجان تأمین می‌شود. اردوغان مدعی قطع روابط اقتصادی با رژیم صهیونیستی شده است! اما ۱۶ درصد از انرژی رژیم، از خط لوله باکوـ تفلیس ـ جیهان منتقل شده که از خاک ترکیه می‌گذرد. سوخت جنگنده‌ها این‌گونه تأمین می‌شود.

 محمد فراهانی، فعال رسانه: سلطنت‌طلب‌ها برای رسیدن به قدرت حاضر هستند ایران ویران شود. حمایت‌های رضا پهلوی از رژیم صهیونیستی صدای برانداز‌ها را هم درآورده است. لشکر فیک سلطنت‌طلب‌ها با هدایت تل‌آویو هم مأموریت دارند به هر مطلبی که قدری به پهلوی انتقاد کند، فحاشی کنند.

 سپهر خلجی، فعال رسانه: یقیناً حتی تصور هرگونه تعرض به مرجعیت بزرگ شیعیان و رهبر عالی‌قدر نظام با پاسخ غیرقابل تصور در سطح جهان مواجه خواهد شد و طبیعتاً مسئولان ارشد آمریکایی و سایر شرکا در سطح سیاسی، نظامی و رسانه‌ای و همه مراکز و منافع آنان و حامیان در منطقه و جهان یک هدف مشروع هستند. هشدار را جدی بگیرید.

 بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی: پول دیجیتال بانک مرکزی می‌تواند زمان تسویه مبادلات فرامرزی را به ۱۰ تا ۳۰ ثانیه کاهش دهد و هزینه‌ها را به ۱٪ برساند؛ کاهش وابستگی به دلار و تقویت ریال نیازمند دیپلماسی اقتصادی و همکاری بیشتر نخبگان است.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات