صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸  ، 
شناسه خبر : ۳۲۱۲۷۵
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم براساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.
 سردار فدوی پیش از ظهر امروز در مراسم ویدئو کنفرانس تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: این اولین بار است که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم معارفه یک فرمانده استانی را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌کنیم.
وی تصریح کرد: بعد از شکست ویروس کرونا حتما به استان گلستان خواهیم آمد تا حضوری با سردار ملک دیدار داشته باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه توان خود به مقابله با این ویروس منحوس آمده و باید بکوشیم بر اساس دستور فرمانده معظم کل قوا این مسئله را خاتمه دهیم.
 
وی افزود: سردار معروفی بر اساس این جابجایی به دیار خود بازگشت و من دعا می‌کنم انشاالله ایشان به عاقبت به خیری نهایی که شهادت در راه خداست، برسد.
سردار فدوی خاطرنشان کرد: سردار ملک شاهکویی هم که فرمانده بومی ما در منطقه گلستان است از امروز فرماندهی سپاه نینوا را برعهده خواهد گرفت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایشان دارای سوابقی درخشان در دوران دفاع مقدس و با کارنامه‌ای انقلابی  هستند.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در خطه شمال کشور الان فرمانده سپاه ما در گلستان باید وسط این معرکه باشد و با حضور کامل خود در صحنه نگرانی مردم را رفع کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نخستین اقدامی که لازم است سردار ملک شاهکویی با مجاهدت پیش ببرند ریشه کن کردن این ویروس منحوس در استان است.
نام:
ایمیل:
نظر: