صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸  ، 
شناسه خبر : ۳۲۱۳۶۲
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کردستان بیش از هزار عدد داروی قاچاق از قبیل قطره و آمپول را در مرز ایران و عراق کشف و ضبط کردند.

 

 

سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران کردستان با بیان اینکه مرزها در عین اینکه یک فرصت برای رونق اقتصاد و مبادلات مرزی است، اظهار داشت: این مرزها در عین حال مستعد کارهای خلاف و قاچاق هم هستند.
وی افزود: استان کردستان ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با شمال عراق دارد که شهرستان‌های مریوان، سروآباد، سقز و کامیاران را شامل می‌شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: در شرایطی که ویروس کرونا تمامی کشورهای جهان و از جمله ایران را درگیر کرده نیاز دارویی و ملزومات مردم نیز چند برابر شده و این زمینه‌ای برای سوءاستفاده سودجویان و منفعت‌طلبان و همچنین قاچاقچیان شده است.
سردار حسینی یادآور شد: نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کردستان با اشراف اطلاعاتی و آگاهی کامل، در مرز مله‌خورد سروآباد مقادیر زیادی داروی قاچاق کشف کرده‌اند که عده‌ای سودجو می‌خواستند آنها را به خارج از کشور قاچاق کنند.
وی بیان کرد: آمپول پی‌دی برگ ۵۰۰۰ به تعداد ۸۸۸ عدد و gonal۷۵Iu به تعداد ۱۴۱ عدد و ۲۱۰ عدد قطره colecez از کشفیات سازمان اطلاعات سپاه کردستان در مرز مله‌خورد شهرستان سروآباد است که این داروها تحویل دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواهد شد.

نام:
ایمیل:
نظر: