ﻋﻨﻮان رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ و دﻳﻦ ﺑ ﻪ ﻣﻌﻨﺎي اﻋﻢ، ﻣﺪت ﻫﺎﺳﺖ ﻛ ﻪ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻋﻠـﻮم اﺟﺘﻤـﺎﻋﻲ و رﺳﺎﻧﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ .ﻣﻌﺘﻘﺪان ﺑـ ﻪ ﺗﻌﺎﻣـ ﻞ و ﭘﻴﻮﻧـﺪ دﻳـﻦ و رﺳـﺎﻧﻪ و ﻧﻴـﺰ ﻃﺮﻓـﺪاران ﻧﺎﺳﺎزﮔﺎري رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺑﺎ دﻳﻦ، ﻫﺮﻛﺪام ﻃﺒ ﻖ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻓﻜﺮي ﺧﻮد ﻧﻈﺮﻫـﺎﻳﻲ اراﺋـﻪ داده اﻧـﺪ، اﻣـﺎ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎري ﻧﻈﺮﻫﺎ در اﻳﻦ ﻣﻌﺮﻛﺔ آراي ﻋﻠﻤﻲ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﺤﺚ ﻫﺎ و ﮔﻔﺘﮕﻮﻫﺎ و ﻧﻈﺮﻳﻪ ﭘﺮدازي ﻫﺎ، اﻓﺰون ﺑﺮ اﺳﺘﺪﻻل ﻫﺎي ﻗﻮي، ﺑﻪ ﺷﻴﻮ ه ﻫﺎي اﺟﺮاﻳـ ﻲ و ﻋﻤﻠـﻲ و ﺗﻌﺎﻣـﻞ آن دو ﺑـﺎ ﻳﻜـﺪﻳﮕﺮ ﺑﺴﺘﮕﻲ دارد.
برای دریافت نسخه PDF کتاب روی این لینک یا آیکون زیر کلیک نمائید