صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸  ، 
شناسه خبر : ۳۲۵۱۷۸

ماجرایی که این روزها در توئیتر با عنوان «دنا پلاس ۳۰۲ میلیونی با اقساط سه ساله نمایندگان مجلس» داغ شده، ابتدا از پیج اینستاگرامی روح‌الله ایزدخواه، نماینده مجلس یازدهم شروع شد. در این پست ایزدخواه به شرایط استفاده از خودرو برای نمایندگان، مبنی بر فروش اقساطی دناپلاس زیر قیمت بازار به آنها اشاره کرده بود. در فاصله سه روز پس از این خبر، کاربران توئیتر بیش از ۲۸ هزار توئیت منتشر کرده و هر کدام به نحوی موضوع را مورد انتقاد قرار داده‌اند. پنج هشتگ پرتکرار در این موضوع موج دنا پلاس، دناپلاس، مجلس انقلابی، مجلس و شفافیت هستند. در اینستاگرام اما توجهات به این موضوع کمتر از توئیتر بوده و 1/1 هزار پست دراین باره منتشر شده است. اولین واکنش اینستاگرام به ماجرا از اکانت جنبش از ما بوده که به اطلاع‌رسانی موضوع پرداخته است. تلگرامی‌ها نیز با انتشار 5/7 هزار پست به موضوع به صورت انتقاد و اطلاع‌رسانی واکنش نشان داده‌اند. پربازدیدترین پست‌های تلگرام مربوط به کانال خبر فوری و گیز میز بوده است.

نام:
ایمیل:
نظر: