صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱  ، 
شناسه خبر : ۳۴۰۹۵۲

محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه متن بیانیه 223 نماینده در قدردانی از رزمایش اقتدارآفرین نیروی زمینی سپاه در مرزهای شمالی و منطقه عمومی ارس را قرائت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی
بسم رب شهدا و الصدیقین
رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در مرزهای شمال کشور و منطقه عمومی ارس که توسط قرارگاه منطقه عاشورا برگزار گردید، پیام روشن این رزمایش به همسایگان کشورمان این است؛ ایران اسلامی برای کشورهای همسایه صلح و امنیت پایدار و برای دشمنان هشدار و اعلام آمادگی برای دفاع از امنیت مرزهای کشور و پاسخ قاطع به هرگونه توطئه های تهدیدآمیز و دخالت کشورها و رژیم های فرامنطقه ای است. ایران مقتدر هرگز جابجایی و تغییر مرزها را بر نمی‌تابد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه قدرتمند همه تحرکات مرزی را تحت نظر دارند و آماده مقابله با عوامل ایجاد ناپایداری و هرگونه تنش و اختلاف بین کشورهای منطقه هستند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی مخصوصاً نمایندگان شمال غرب کشور مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور مقتدرانه سپاه و رزمایش اقتدارآفرینان نیروی زمینی سپاه در مرزهای شمالی و منطقه عمومی ارس اعلام می نماییم و آماده هرگونه حمایت از برنامه‌های دفاعی ستاد مشترک نیروهای مسلح تحت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم.

نام:
ایمیل:
نظر: