صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸  ، 
شناسه خبر : ۳۴۱۶۵۷

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه حمایتی دولت برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی گفت: ما باید مدت‌ها پیش از این زمینه را برای حضور کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی فراهم می‌کردیم که در این زمینه غفلت داشتیم.

وی افزود: حمایت‌های دولت و تسهیلاتی که برای فعالیت کسب‌و‌کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفته قابل تقدیر و قابل حمایت است اما باید این حمایت‌ها بیشتر شود.

کوچکی‌نژاد اظهار کرد: ما آمادگی داریم تا در صورتی که دولت لایحه بدهد برای تأمین اعتبارات به منظور ارائه تسهیلات به کسب‌و‌کارهای اینترنتی فعال در پیام‌رسان‌های داخلی قوانین لازم را تصویب کنیم و همکاری کافی با دولت در این زمینه داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه فضای پیام‌رسان‌های خارجی برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی ما امن نیست و کسب‌و‌کارهای اینترنتی ما باید در فضایی باشد که بتوانیم امنیت آن را به طور کامل تأمین کنیم تاکید کرد: باید زیرساخت‌های فنی لازم برای کسب و کارهای اینترنتی در پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شود و افراد فعال در این حوزه بتوانند با سهولت و راحتی بیش از پیش به فعالیت‌های خود در این حوزه بپردازند.

 

منبع: فارس

نام:
ایمیل:
نظر: