صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰  ، 
شناسه خبر : ۳۴۳۶۲۲

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«انّ الله یحبّ الّذین یقاتلون فی سبیله صفّا کانّهم بنیان مرصوص»
اقدام خصمانه و کینه توزانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی علیه ملت یکپارچه و با اقتدار ایران اسلامی می‌دانیم. آمریکا و اروپا که خود به وجود آورنده سازمان‌های تروریستی نظیر داعش و حامیان سازمان‌های تروریستی ضد ملت ایران هستند؛ خود را درگیر بازی خطرناکی کرده‌اند که عواقب و آثار و تبعات آن بر عهده آنان است. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدام اروپائی‌ها در تبعیت از آمریکائی‌ها را که بر خلاف عرف و قوانین و نظم و امنیت بین الملل است، با قاطعیت محکوم می‌کند.
این اقدام جاهلانه و غیر انسانی، عزم و اراده راسخ نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه قهرمان را قوی‌تر خواهد ساخت و ملت ایران نیز با انسجام، یکپارچگی و اقتدار، همراه سپاه و نیروهای مسلح در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.
سپاه سرافراز اسلام نقش بی‌بدیلی در مبارزه با تروریسم و ریشه کن سازی غده سرطانی داعش داشته و با اقتدار توطئه‌های قدرت‌های استکباری و شیطانی را خنثی ساخته و نظام سلطه و مزدورانش را در ناکامی و استیصال قرار داده است.
این کوه استوار و پولادین در مقابل تهاجم دشمن، قاطعانه و مقتدارانه ایستاده و همچنان راه پیروزی و سربلندی عزتمندانه خویش را ادامه می‌دهد. خداوند پشتیبان حقیقی پاسداران مجاهد و بصیر است و ملت ما حمایت و همراهی با این نهاد انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده است و به پشتیبانی از آن افتخار می‌کند.
پاسداران اسلام و انقلاب به یاری خداوند و تاییدات الهی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف چون همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب -ادام الله ظله- مقتدرانه عمل خواهند کرد.
از خداوند متعال یاری و نصرت این نهاد انقلابی را خواستار و برای شهیدان بزرگوار این سپاه جانثار ملت، علو درجه مسئلت می‌کنیم.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

نام:
ایمیل:
نظر: