صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲  ، 
شناسه خبر : ۲۹۴۲۹۷
۱- روحانی در سال ۹۲ برای ما خیرالموجودین بود
رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اگر روحانی در جریان اصولگرایی ذوب شود، به صورت طبیعی بین روحانی و جریان اصلاحات فاصله ایجاد می‌شود، متذکر شد: در چنین شرایطی اصلاح‌طلبان از آلترناتیو خود استفاده خواهند کرد. در سال ۹۲ شرایط ایجاب می‌کرد که اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت کنند. ما «خیرالموجودین» را در نظر گرفتیم و بر اساس آن عمل کردیم. منتجب‌نیا افزود: اگر اصلاح‌طلبان از آقاي روحاني حمايت نكنند، حزب اعتدال و توسعه نمي‌تواند به‌تنهايي بار حمايت از آقاي روحاني را به دوش بكشد. بنده به برخي از دوستان هشدار مي‌دهم كه نه خود دچار توهم شوند و نه آقاي روحاني را دچار توهم کنند.
۲- ممنوع و غیرقانونی بودن خرید و فروش سهام عدالت
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: برگه‌های سهام عدالت فعلاً فاقد ارزش بوده و خرید و فروش آن غیرقانونی است. سیدجعفر سبحانی با اشاره به اینکه تا به امروز حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت به خزانه واریز شده است، گفت: طبق قانون پس از برگزاری مجامع، شرکت‌های مشمول سهام عدالت هشت ماه فرصت دارند سود سهام خود، از جمله سهام عدالت را توزیع کنند و باید تا پایان سال ۹۵ وضعیت کلی برای حدود ۴۹ میلیون سهامدار عدالت مشخص و اعلام شود و همچنین روشن شود چه میزان از سهم‌شان طی این ۱۰ سال تأدیه و پرداخت شده است.
۳- آمار تکان‌دهنده از میزان بیکاری فارغ‌التحصیلان
سهل‌آبادی، رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: مالکیت فردی و خانوادگی همه‌اش در صنایع کوچک از بین رفته است؛ تمام خانه‌ها رهن بانک‌ها شده و از هر پنج خانوار یک خانوار بیکار است؛ همچنین ۵۰ درصد از فارغ‌التحصیلان با بیکاری دسته و پنجه نرم می‌کنند. بیشتر کارخانه‌ها نیز نمی‌توانند حقوق کارگران‌شان را پرداخت کنند. پس از آنکه سخنان سهل‌آبادی با خنده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همراه شد، وی افزود: آقای یزدانی! شما الآن می‌خندید و من هم دوست دارم بخندم و البته برخی اوقات هم می‌خندم؛ اما خنده من از گریه تلخ‌تر است و کار ما از گریه گذشته است.
۴- فروش تجهیزات ۱۵ میلیارد دلاری به عربستان سعودی
بنا بر اعلام پنتاگون، وزارت خارجه آمریکا با فروش تجهیزات و ادوات نظامی به ارزش تقریبی ۱/۱۵ میلیارد دلار به عربستان سعودی موافقت کرده است. آژانس همکاری امنیتی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: فروش این محموله امنیت عربستان سعودی را تقویت کرده و به ارتقای امنیت ملی آمریکا کمک می‌کند. این نهاد همچنین در پیامی خطاب به نمایندگان آمریکا نوشت: «فروش (این تجهیزات) قابلیت همکاری نیروی زمینی عربستان سعودی را  با نیروهای آمریکایی افزایش داده و تعهد آمریکا را به امنیت عربستان و نوسازی نیروهای مسلح این کشور نشان می‌دهد.»
۵- داعش در حال نابودی اسناد خود در موصل است
گزارش‌ها از موصل حاکی است، گروه تروریستی داعش در حال جابه‌جایی رایانه‌ها و اسناد و مدارک خود از این شهر به رقه، پایتخت خودخوانده این گروه در سوریه و امحای برخی اسناد است. یک منبع اطلاعاتی در موصل نوشت: این اسناد حاوی اطلاعات اعضای داعش و همچنین برنامه‌های این گروه تروریستی برای ارتکاب حملات تروریستی هستند. به گفته این منبع، در پی حملات نیروهای دولتی و داوطلب عراقی و ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به مراکز فرماندهی این گروه تروریستی در موصل، داعش محل برخی مقرهای خود در این شهر را تغییر داده است.
نام:
ایمیل:
نظر: