صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹  ، 
شناسه خبر : ۲۹۴۷۳۰
کامل تقوی‌نژاد، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در حاشیه نشست خبری سازمان امور مالیاتی درباره مناطق آزاد گفت: ما به صراحت مخالف افزایش مناطق آزاد هستیم. اگر قرار است تولید و فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد صورت بگیرد، در همین مناطق هفت‌گانه‌ کنونی انجام بدهند. وی همچنین با انتقاد از فرار مالیاتی مؤدیان در مناطق آزاد، افزود: مناطق آزاد در پرداخت مالیات و خوداظهاری فرارهای مخصوصی دارند.
دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای از اقدام پارلمان ترکیه در تصویب توافق‌نامه عادی‌سازی روابط بین تل‌آویو و آنکارا استقبال کرد. به گزارش اسپوتنیک، پارلمان ترکیه این توافق‌نامه را به صورت رسمی تصویب کرده است. گفتنی است، در ماه ژوئن، ترکیه و رژیم صهیونیستی به توافق‌نامه‌ای برای عادی‌سازی روابط دست یافتند.
دبیرکل سابق ناتو درباره عواقب انتخاب «دونالد ترامپ» به ریاست جمهوری آمریکا گفت: ترامپ با اظهارات خود تردید روزافزونی را نسبت به قابلیت‌های دفاعی آمریکا ایجاد می‌کند. «آندرس فوگ راسموسن» همچنین از طرفداری‌های ترامپ از رئیس‌جمهور روسیه و اینکه الحاق کریمه به روسیه را محکوم نمی‌کند، انتقاد کرد.
رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: با توجه به ضرورت تقویت احزاب و لزوم توسعه فعالیت‌های حزبی و آسیب‌شناسی اقدامات تعدادی از اصلاح‌طلبان در دهمین دوره انتخابات مجلس، کمیته انتخابات به منظور مدیریت انتخابات‌های پیش روی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تشکیل شد.
اندیشکده آمریکایی «امریکن اینترپرایز» در تحلیلی درباره «استقرار سامانه دفاع موشکی اس ۳۰۰ در ایران» نوشت: استقرار سامانه اس ۳۰۰ در ایران، در مجموع تغییردهنده موازنه قوای راهبردی در منطقه و چالشی است که باید به آن توجه داشت.
نوری المالکی، نخست‌وزیر سابق عراق تأکید کرد: کنار گذاشتن حشد الشعبی از عملیات علیه داعش در موصل یک توطئه است. وی خواستار حمایت از حشد الشعبی و مقابله با تمامی توطئه‌هایی شد که علیه این گروه مردمی به کار گرفته می‌شود.
برخی منابع خبری اعلام کردند: «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) به دعوت ملک سلمان، پادشاه سعودی برای ادای مناسک حج به عربستان سعودی سفر می‌کند.
نام:
ایمیل:
نظر: