صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷  ، 
شناسه خبر : ۲۹۶۱۶۱
فرماندهی عملیات مشترک عراق اخبار منتشر شده درباره توقف عملیات نظامی آزادسازی موصل را تکذیب کرد. «سرتیپ یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: «عملیات نظامی آزادسازی موصل متوقف نشده است و نیروهای عراقی در حال سازماندهی مجدد، استقرار و برداشتن موانع و تله‌های انفجاری هستند که گروه تروریستی داعش برجا گذاشته است.» وی افزود: «نیروهای عراقی منتظر رسیدن همه یگان‌های نظامی و تجهیزات از همه محور‌ها هستند تا این حمله به طور همزمان صورت گیرد.»
سردار مهدی ابویی، معاون سابق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انتقاد از بی‌توجهی این ستاد به موضوع پیشگیری، گفت: در ۲۵ سال گذشته تنها در مقاطعی که مسئولان به اصل پیشگیری توجه جدی داشته‌اند، توانسته‌اند در مهار و کاهش قاچاق گام‌های موفقی بردارند. وی در ادامه افزود: آمارهای ارائه شده در دو سال اخیر، حاکی است کمتر از ۱۰ درصد پرونده‌های قاچاق مکشوفه، به عوامل اصلی مربوط می‌شود و ۹۰ درصد مربوط به خرده‌پاهاست.
حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور گفت: از مجموع اختلاس انجام شده دو بانک ملی و ملت، ۸۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به بانک ملی بوده که ۳۰۰ میلیارد آن برگشته است. در بانک ملت نیز ۱۲۰ میلیارد تومان از ۳۰۰ میلیارد تومان اختلاس شده برگشته و بخشی از آن در خارج از کشور از طریق پلیس اینترپل شناسایی و توقیف شده است. ما نیز به دنبال متهم اصلی هستیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از برگزاری جلسه رأی اعتماد وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ آبان‌ماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و با حضور رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید واقفین در حوزه‌های مختلف آموزش عالی به مثابه یک پشتوانه ورود یابند. دکتر محمد فرهادی افزود: هم‌اکنون دانشگاه‌های کشور با کمبود ۱۰۰ هزار ظرفیت خوابگاهی برای دانشجویان مجرد و متأهل روبه‌رو هستند.
رئیس کمیسیون کشاورزی با اشاره به اعلام نشدن نرخ خرید تضمینی گندم از سوی دولت تا ابتدای سال آبی جدید، گفت: فکر می‌کنم دولت در این موضوع سهل‌انگاری می‌کند؛ امیدوارم فریاد کشاورزان به گوش دولت برسد.
نام:
ایمیل:
نظر: