صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹  ، 
شناسه خبر : ۳۱۵۸۱۲
فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی فرهنگ الهی ایثار و شهادت، ولایتمداری وحدت و یکپارچگی ملت ایران است.

 

 امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز(چهارشنبه) در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در این نیرو طی سخنانی اظهار داشت: امروز روز افشای حقوق بشر آمریکایی است که باید بر این حقوق بشر آمریکایی مرگ و نفرین فرستاد ولی آمریکا و ایادی‌اش در منطقه بدانند دیگر قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند زیرا ما سلاح‌های سرّی منحصر به فرد ملت ایران را در اختیار داریم. 

وی افزود: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی فرهنگ الهی ایثار و شهادت، ولایتمداری وحدت و یکپارچگی ملت ایران است. اگر دشمن با فشار حداکثری و حضور نظامی در خلیج فارس رجز خوانی می‌کند و می‌خواهد نیات پلید خود را بر اراده آهنین ملت ایران تحمیل کند، از یک طرف بر طبل جنگ می‌کوبد و از سوی دیگر بر وسعت تحریم‌ها می‌افزاید و از سوی دیگر هم پیشنهاد مذاکره می‌دهد که این امر غیر قابل اعتماد بودن دشمن را نشان می‌دهد. 

امیر صباحی فرد تصریح کرد: اگر دشمن در 200مایلی تنگه هرمز متوقف شده است به دلیل قدرت بازدارندگی ما است. دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی ایران قابل آزمایش نیست و اولین اشتباه آنان آخرین اشتباه آنان خواهد بود.

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: ما در سال 98 می خواهیم اثبات کنیم که نیروی پدافند هوایی با اتکا به توان داخلی می تواند در مقابل استکبار جهانی بایستد و می تواند در مقابل اقدامات احتمالی دشمن پاسخگو باشد که نشان دهنده اقتدار نیروی پدافند هوایی است.
وی عنوان کرد: ما 9 کارگروه در پدافند هوایی برای تبیین بیانیه گام دوم تشکیل داده ایم و اقدامات خوبی هم انجام داده ایم و انشا الله با شدت بیشتر این کار را دنبال می کنیم.

نام:
ایمیل:
نظر: