صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷  ، 
شناسه خبر : ۳۴۰۷۷۲

حسن رضانیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با تشریح وقایع رخ داده توسط اغتشاشگران اظهار داشت: آنچه که امروز در همدان و در برخی خیابان ها توسط جریان های معاند رخداد اغتشاشاتی بود که با سرعت عمل و هوشیاری نیروهای تامین کننده امنیت مهار شد به گونه‌ای که آنها نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشگران به صورت پراکنده در برخی خیابان ها دست به خرابکاری زدند تا ناامنی ایجاد کنند افزود: در ملایر نیز شاهد برخی حرکات اراذل و اوباش بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان ادامه داد: در این شهرستان هنگامی که نیروهای تامین کننده امنیت در حال تعقیب و گریز اراذل و اوباش و برخی اغتشاشگران بودند، آنها شروع به تیراندازی کردند که بر اثر آن یک تن از نیروهای تامین کننده امنیت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان شهرستان و نیروهای انتظامی و امنیتی در حال پیگیری موضوع هستند تا در اسرع وقت و به همین زودی ضاربان را دستگیر کند.

رضانیا با این توضیح که صبح امروز با برخی تجمعات و التهابات در برخی دانشگاه‌های همدان روبرو بودیم مطرح کرد: بعد از ظهر امروز و هنگام غروب نیز باتوجه به فراخوانی که جریان معاند داده بود در برخی خیابان های همدان شاهد ایجاد ناامنی و برخی از شعارهای ساختارشکنانه بودیم.

وی با تشریح وضعیت استان اظهار داشت: در حال حاضر آرامش خوبی در شهر همدان حاکم است.

برچسب اخبار
نام:
ایمیل:
نظر: