صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰  ، 
شناسه خبر : ۳۴۲۳۹۷

کاظم غریب آبادی‌ دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در سفر به قم با بیان اینکه باید با پدیده سیاسی حقوق بشر برخورد شود، اظهار داشت: کشور‌هایی که حقوق بشر را تبدیل به ابزاری برای منافع خود کرده اند با نظام جمهوری اسلامی ایران و استقلال کشور مخالفند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه که با هدف دیدار با برخی علما و نشست با اساتید و دانش پژوهان پژوهشگاه باقرالعلوم (ع) و همچنین جلسه با اعضای شورای قضایی به شهر مقدس قم سفر کرده بود، به نقض حقوق بشر توسط کشور‌های غربی اشاره کرد و افزود: آمریکا که دم از حمایت از حقوق زنان، دختران و مردم ایران می‌زند، خودش ناقض اصلی حقوق مردم ایران است.

وی ادامه داد: سیاستمداران آمریکایی در جنگ تحمیلی هم انواع و اقسام حمایت‌ها را از دولت صدام داشتند و در اغتشاشات اخیر هم، تمام امکانات خود را علیه ملت ایران بسیج کرده‌اند.

دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با ایجاد جنگ ترکیبی و حمایت‌های مالی، سیاسی و اطلاعاتی از اغتشاشگران و گروهک‌های تروریستی و همچنین به کار گرفتن تمام توان رسانه‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی در لندن و دیگر کشور‌ها بار دیگر نشان دادند که چشم دیدن پیشرفت و اقتدار این کشور را ندارند.

 

منبع: تسنیم

نام:
ایمیل:
نظر: