صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹  ، 
شناسه خبر : ۳۰۲۶۹۴
سیدعمار حکیم، رئیس ائتلاف ملی عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران طرحی را برای آغاز گفت‌وگوها با عربستان پیشنهاد داده و از امیر کویت خواسته بود در این چارچوب ایفای نقش کند، گفت: عراق نیز می‌تواند در نزدیک کردن دیدگاه‌های ایران و عربستان نقش مثبت ایفا کند. باید با یکدیگر گفت‌وگو کنیم. این کشورها باید با هم سر میز گفت‌وگو بنشینند و نگرانی‌های هم را رفع کنند. در غیر این‌صورت همه متضرر خواهیم شد.
رجب طیب‌اردوغان در حاشیه نشست گروه 20 در هامبورگ با بیان اینکه انتظارات از اقدامات مشترک مسکو و آنکارا در زمینه سوریه بالاست، گفت: اقدامات فراوانی صورت گرفته است تا روابط روسیه با ترکیه گسترش یابد. وی همچنین خطاب به پوتین گفت: شخصاً و از جانب مردم کشورم از نقشی که شما در سوریه ایفا می‌کنید، تقدیر می‌کنم.
مشاور وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه دو و نیم میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد، گفت: بانک مرکزی فشار زیادی برای فروش خانه‌های خالی به بانک‌ها وارد کرده است؛ چون بخش قابل ملاحظه‌ای از خانه‌های خالی در تملک بانک‌هاست. وی افزود: مازاد مسکن نشان‌دهنده این نیست که خانه لازم نداریم، برای خانه اولی‌ها نیازمند مسکن هستیم.
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که در دیدار با همتای آمریکایی خود درباره بحران قطر و آنچه «دخالت‌های ایران» نامید، گفت‌وگو کرده‌اند. «عادل الجبیر» با بیان اینکه دیدارش با وزیر خارجه آمریکا نتیجه‌بخش بوده است، اعلام کرد: بیانیه اجلاس سران گروه ۲۰ که در هامبورگ آلمان برگزار شد، درباره مبارزه با تروریسم شفاف و واضح بود.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌ دولت یازدهم در همایش روز ملی صنعت و معدن گفت: رئیس‌جمهور با مشورتی که با نهادها و ارکان حکومت می‌کند، دولتی را انتخاب می‌کند که با وعده‌هایی که به مردم در انتخابات در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داده، سازگار باشد و بتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
با توجه به قطعی بودن تداوم حضور رحمانی‌فضلی در وزارت کشور و همچنین معرفی شدن نهاوندیان در مقام وزیر بازرگانی در دولت دوازدهم، یکی از دو گزینه واعظی یا شریعتمداری رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم خواهند بود.
نام:
ایمیل:
نظر: