صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲  ، 
شناسه خبر : ۳۴۲۴۲۳

آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: صمیمانه از مردم خراسان جنوبی به واسطه استقبال گرم و حضور حماسی آن‌ها تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه مردم بدانند که دولت و بنده به مسائل شهرستان‌ها، نیازها و ضرورت‌های شهرها توجه دارد، اظهار کرد: مصوبات دور دوم سفر به خراسان جنوبی ناظر بر جای جای استان است.
رئیسی با بیان اینکه در خراسان جنوبی بنا به همت مردم و مدیران مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان به خوبی پیگیری شده است، افزود: در دور اول سفر پنج هزار میلیارد اعتبار شامل دو هزار و ۷۰۰ میلیارد اعتبار عمرانی و دو هزار و۳۰۰ میلیارد تسهیلات به استان وارد و محقق شده است.
رئیسی خواستار تسریع در به نتیجه رساندن مصوبات سفر اول به استان شد و گفت: راه‌های اتصالی و اتصال ریلی از ضرورت‌های خراسان جنوبی بوده که مورد توجه است.
رئیس جمهور بیان کرد: باید ۲۷۰ کیلومتر به شبکه ریلی متصل شود که برنامه‌ریزی شده، بودجه و اعتبار در نظر گرفته شده و مقدمات کار فراهم شده و باید زودتر از موقع مقرر به انجام برسد.
وی با بیان اینکه مقدمات راه آهن انجام شده است، گفت: مردم بدانند مسئله آب و آبرسانی به خراسان جنوبی دنبال می‌شود و در دستور کار دولت قرار دارد.
آیت الله رئیسی گفت: مساله مسکن نیز به جد توسط دولت دنبال می‌شود و در ۲۹ شهر خراسان جنوبی زمینه واگذاری زمین به‌صورت ویلایی داریم و فقط در دو شهر این اقدام صورت نگرفته است.
وی عنوان کرد: این کارها با سرعت دنبال شود، زمین را خداوند متعال داده و ما باید مدیریت کنیم و تسهیلات بدهیم تا مردم سرپناه داشته باشند، این کار شدنی و ممکن است برخی کارها را نشدنی می‌دانند و ما کار را شدنی می‌دانیم هر ند تاکنون شده است چرا که هم نیاز کشور هم حکم قانون و هم وعده ماست.
رئیس جمهور گفت: ما یک وعده شدنی دادیم و این یک وعده آرمانی نیست همه شما کمک کنید مسکن هم مانند اشتغال در استان به خوبی صورت بگیرد.
آیت الله رئیسی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح‌کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام نیازمند اولویت‌بندی توسط استاندار است تا مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

نام:
ایمیل:
نظر: