صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> تیتر اول
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲  ، 
شناسه خبر : ۳۴۲۵۸۶
امسال هم همچون سال 1388 و همانند عادت دشمنانه، دشمن ایران اسلامی فتنه‌ای برنامه‌ریزی‌شده با اسم رمزی به نام «زن، زندگی، آزادی» را آغاز کرد؛ رمزی که به بهانه حجاب و آزادی به اقتصاد، سیاست و براندازی و تجزیه رسید
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ ملیحه زرین‌پور
 سال‌های سال است که دشمن اسلام و انقلاب ایران به هر بهانه‌ای چنگ می‌اندازد تا دشمنی خود را ثابت کند و آرامش و آسایش مردم انقلابی ایران را بر هم بزند؛ از اعمال انواع تحریم‌ها برای ایجاد مشقات و کمبودها گرفته تا ترور شخصیت‌های علمی، نظامی و سیاسی و فتنه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای آشوب‌های خیابانی.

 تکرار فتنه ۸۸ به شکلی دیگر
 امسال هم همچون سال 1388 و همانند عادت دشمنانه، دشمن ایران اسلامی فتنه‌ای برنامه‌ریزی‌شده با اسم رمزی به نام «زن، زندگی، آزادی» را آغاز کرد؛ رمزی که به بهانه حجاب و آزادی به اقتصاد، سیاست و براندازی و تجزیه رسید تا دشمن لبخند به لب بنشاند و بادی به غبغب بندازد که عجب موفقیتی! آن هم به دست نسلی که نه انقلاب را دیده و نه حس کرده بود؛ اما حضور مردمی دقیقاً در بدترین شرایط و اوضاع همانند حماسه ماندگار نهم دی‌ماه، آبی بر آتش دشمن ریخت.

 انقلاب سوم نقش بسته بر تاریخ
 حماسه ماندگار نهم دی‌ماه در سال ۹۰ رسماً وارد تقویم و در مناسبت‌های سالانه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام نهاده شد؛ حماسه‌ای که یک دهه از عمرش می‌گذرد، اما در تاریخ شفاهی و مکتوب این سرزمین نقش بست و حالا هر سال مردم کشورمان با برگزاری تجمعات و راهپیمایی، این حماسه ماندگار را ارج می‌نهند.
به تعبیر بزرگان، نهم دی که با رمز ماندگار «ولایتمداری، بصیرت و استقامت» شکل گرفت، «انقلاب سوم در ایران» است. 

 از اعتراض تا فتنه
 سال 1388 بود و انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور پرشور مردمی پای صندوق‌های رأی برگزار شد؛ اما کاندیداهای جامانده از این موفقیت مردمی، ناکامی‌شان را برنتابیدند و دست به اعتراض زدند؛اعتراضاتی که دشمن آن را مغتنم شمرد و برنامه‌ریزی‌های شومی برایش تدارک دید.

 موفقیت انتخاباتی مردمی و آشوب‌های خیابانی
 به دنبال اعتراض کاندیداها به انتخابات خردادماه، آشوب‌های خیابانی در تهران و دیگر نقاط کشور شکل گرفت. با وجود حضور بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های رأی، اعتراضات گسترده‌ای که به فتنه و آشوب خیابانی منجر شده بود، این فرصت را از کشور و نظام سلب کرد که بتوانند در مجامع بین‌المللی از این حمایت بی‌چون و چرای مردم از کشور و نظام سود ببرند، حتی در بسیاری از موارد این فرصت تبدیل به تهدید شده بود.

 توهین به مقدسات و لبریز شدن صبر ملت
 این اعتراضات چند ماهی طول کشید و در بسیاری از موارد  به خشونت و خرابکاری رسید و همین مسئله نشان می‌داد دیگر نباید در مقابل چنین موضوعاتی کوتاه آمد؛ چراکه اعتراض تبدیل به فتنه و آشوب‌های خیابانی شد و عده‌ای که قطعا از عوامل دشمن بودند، با سوءاستفاده از شرایط، به جان و مال مردم هم تعرض کردند. از طرفی، حضور متفاوت این طیف در راهپیمایی ۱۳آبان که با سردادن شعار‌های انحرافی و توهین به مقدسات انقلابی ایرانیان همراه شده بود، برخورد با این رویه را الزامی می‌کرد. تا اینجای ماجرا که برخورد با آنها الزام‌آور بود؛ اما فتنه‌گران کوتاه نیامدند و در عاشورای حسینی همان سال، در۱۶آذر به مقدسات ایرانی مسلمان توهین و صبر ملت را لبریز کردند.

 حضور در صحنه
 این موضوع باعث حضور مردمی و خیره‌کننده از طیف‌ها، رنگ‌ها و اقشار مختلف و سیاسیون شد تا با برپایی حماسه ۹دی، جلوی چنین اقدامات و حرکت‌های ساختارشکنانه‌ای بایستند و اعلام کنند که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی، قومی و مذهبی، همه یک ملت و در کنار هم هستند و تلاش دشمن برای فتنه، تفرقه، تجزیه و آشوب راه به جایی نخواهد برد.

 دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد 
 ملت ایران می‌دانند که دشمنی دشمن، نه برای نجات نسل بشر که ادعای آن را دارد؛ چراکه خود اولین ناقض حقوق بشر در دنیاست و از کشتار کودکان تا دیگر مردم بی‌دفاع، بی‌پناه، ظلم و استبداد و چپاول اموالشان ابایی ندارد و اینکه این گرگ‌درنده که لباس میش برسر کرده و مظلومانه و مهربانانه ادعای حمایت می‌کند، دروغ و سرابی بیش نیست؛ چراکه اگر بخواهد دست از دشمنی بردارد، باید اموال بلوکه ایران را با سودش پس دهد، دست از تحریم بردارد، نیروهایش را از اطراف ایران تخلیه کند و هزار ضرر و زیان دیگر را که به بهانه دشمنی با ایران جلویش را گرفته، به جان بخرد اما چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

 آن روی سکه دشمنی‌ها
 پس نه برای کمک به مردم ایران و به بهای برداشتن حجاب، بلکه برای آنکه بتواند ذات دشمن‌خویی و گرگ‌صفتی‌اش را ادامه دهد، کوتاه نمی‌نشیند و به دشمنی ادامه می‌دهد و برنامه‌ریزی می‌کند که چطور آرامش و آسایش مردم ایران را برهم بزند و دانشمندان، دانشجویان و نخبگان ایرانی را دلسرد و جذب کشورش کند؛ چراکه خود چیزی در چنته ندارد و به این نیروی خلاق محتاج است و نمی‌خواهد ایران اسلامی آباد شود و لازم است جلوی پیشرفت‌های علمی و فناوری‌اش را مسدود کند‌.
اما همانند حماسه  نهم‌ دی، باز هم همین آشوب و فتنه با همراهی و حضور مردم خنثی می‌شود تا بار دیگر دشمن شاهد باشد که چطور نقشه‌های شومش برای خانه‌خرابی ملتی مقتدر و اصیل، مسلمان و ایرانی به شکست می‌انجامد.
نام:
ایمیل:
نظر: