صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶  ، 
کد خبر : ۲۷۲۲۰۹

عکس ها و کاریکاتور روز


جنس ابوذر و سلمانهای ما اصل اصل است آنها تا لحظات آخر با نسخه های قلابی که در صدد تجزیه ایران هستند و هر روز به غرب وام می دادند می جنگند.
شهید بابا نظر می گوید:اولین باری که به افتخار جانبازی نائل شدم در درگیری با کومله دمکرات‌ها در مناطق سقز و کردستان بود. در وضعیت‌ پرآشوبی که ضدانقلاب در آن مناطق ایجاد کرده بود از ناحیه پا هدف تیر قرار گرفتم و بعد از آن‌ در عملیات‌های مختلفی مانند کربلای4 و 5 و نیز در عملیات والفجر هشت به این افتخار رسیدم.
برای رسیدن به شهرک مهم و استراتژیک دوعیجی عراق، تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های بسیاری ازجانب بسیاری از غیورمردان بسیجی به ثمر رسید.
شهید نظرنژاد که در جبهه‌ها به بابانظر معروف بود؛ هیکل بسیار تنومند و رعنایی داشت. با همه‌ی توان و قدرتی که در درون خود احساس می‌کرد قدم به این عرصه گذاشته بود. از زمانی نوجوان بود از قهرمانان ورزش‌ پهلوانی جوخه خراسان محسوب می‌شد و با آن روحیه پهلوانی و مردانگی که از او سراغ داشتیم؛ بی‌محابا دل را به دریا می‌زد و برای سخت‌ترین کارها داوطلبانه قدم به میدان‌های خطرناک می‌گذاشت.

در حادثه ضدانقلاب در شهر گنبد جانانه در خدمت مردم بود و هنگامی هم که ضد انقلاب به پاوه رسیده بود؛ خودش را به این شهر رساند و در کنار شهید چمران مجاهد‌ت‌های بسیاری از خودش نشان داد. در عملیات محرم نیز از ناحیه کتف و کمر هدف اصابت موشک قرار گرفت و با این حال به سبب اینکه از هیکل تنومندی برخوردار بود بعد از مدتی به جبهه‌ها بازگشت.




ای کاش من هم یک پاسدار بودم /امام خمینی رهبر انقلاب26 دی 1360 در دیدار محسن رضایی فرمانده سپاه و نیز فرماندهان سپاه در جنوب کشور از آرزوی خود سخن گفتند و اظهار داشتند : ای کاش من هم یک پاسدار بودم. ایشان در این دیدار فرمودند : شما باید خدا را شکر کنید که این عملیات اسلامی به دست شما اجرا می‌شود، هر کس توفیق این عمل را ندارد. امروز صبح بعد از ملاقات با تنی چند از پاسداران به این فکر افتادم که‌ای کاش من هم یک پاسدار بودم، اینها چه می‌کنند و من چه کار. آنها می‌روند با دشمن اسلام می‌جنگند و من در اینجا هستم و نمی‌توانم. شما قدر خودتان را بدانید. 

 

پوستر / خودزنی بی بصیرتها

 

gilankhabar-alimotahari-bibasirati_th
شاه سوخت
 


ناطق نوری در حالی که مشغول چانه زنی با سران اصلاح طلب برای انتخاباتهای آینده است چگونه وارد همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه شده است؟

 



جلسه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی









نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات