سیدابراهیم رئیسی

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه در برخورد با  مفسدان اقتصادی هیچ تسامحی نداریم، اظهار داشت: «باید نسبت به سلامت جامعه و سلامت عموم حساسیت جدی داشته باشیم و اجازه پایمال شدن حق افراد را ندهیم، امروز برخی امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی جامعه را به خطر می‌اندازند که باید از آنها نیز جلوگیری شود. دفاع از کارآفرین و تلاشگر عرصه اقتصادی از دیگر نکات حائز اهمیت است.» حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی بیان کرد: «شفافیت اقتصادی به معنای پشت ویترین قرار گرفتن تمامی روابط اقتصادی بوده که بسیاری از کجی‌ها و کاستی‌ها با تحقق این امر کاهش می‌یابند.»

جواد کریمی قدوسی

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: «دولت باید برای بهبود اقتصاد کشور در طول شش سال اخیر به سراغ اقتصاد مقاومتی می‌رفت؛ ولی این کار را نکرده و حتی دستاوردی هم نداشته است. در چنین شرایطی معلوم است که با هجمه به شورای نگهبان به دنبال دوقطبی‌سازی هستند.» جواد کریمی‌قدوسی تصریح کرد: «مجلس یازدهم در سرنوشت کشور بسیار مهم است. مردم به آگاهی خوبی رسیده‌اند و می‌خواهند مجلسی متفاوت داشته باشند و  باید فردی که از سابقه‌اش مطلع هستیم را به خانه ملت بفرستیم تا از منافع مردم دفاع کند، نه منافع جریان و حزب و گروه و وزیر و دولت.»

حسین امیرعبداللهیان

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشغال نظامی عراق و دست داشتن کاخ سفید اشاره کرد و نوشت: «آقای پمپئو! مردم منطقه ما به خوبی می‌دانند که کاخ سفید مسئول اصلی اشغال نظامی عراق، ایجاد داعش، تشدید ناامنی، نهادینه کردن فساد و کشته شدن بیش از 1 میلیون انسان در عراق است. بی‌تردید، بدون دخالت و مزاحمت آمریکا، عراق و منطقه‌ای امن و با ثبات خواهیم داشت.» گفتنی است دونالد ترامپ در آستانه انتخابات 2020 با سناریوی ساختگی کشته شدن ابوبکر بغدادی به دنبال ارائه چهره ضد تروریسم از خود است.