صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۰۵۸۰۰

توزیع گسترده کیک و ساندیس در مصر، لبنان، اردن و یمن!


بصیرت: توجه توجه! فراخوان به کارخانجات تولید و توزیع کیک و ساندیس(نه کلوچه و بیسکویت و هوبی و نوشابه بی‌گاز و باگاز و دلستر لیمویی و استوایی و...)!
ما برگزارکنندگان تجمعات و اعتراضات در مصر، تونس، یمن، الجزایر، عربستان، لبنان، غزه و احتمالاً بحرین به دلیل نداشتن سرمایه اجتماعی، الگوی توزیع کیک و ساندیس و از این جور چیزها(نه چیزهایی که رهبر جنبش سبز می‌گفت) را از ایران به قیمت 50 میلیون دلار محمود عباسی، عهد محمود احمدی‌نژاد(احمدی‌نژاد قسط دوم هدفمندی را از محل همین پول پرداخت خواهد کرد- جوان‌لیکس) وارد کرده و قصد داریم روز جمعه هفته آینده به مرحله اجرا بگذاریم(احمدی‌نژاد و سیدحسن نصرالله گفته‌اند که فقط در 9 دی و 22 بهمن کیک و ساندیس اثر می‌کند و در باقی روزها برای کشاندن مردم ضدامریکا به خیابان باید آبگوشت و سنگک یا کباب سلطانی و بناب بدهید). بدیهی است ما ملت‌هایمان را با پیتزا، همبرگر، املت، نون و ریحون و آبگوشت و سنگک فرد اعلا به خیابان کشاندیم و به توزیع این اقلام ادامه می‌دهیم اما اثر کیک و ساندیس، جور دیگری است. لذا خواهان چیز (ای بلا بگیری میرحسین که اینقدر وسط حرف‌های احمدی‌نژاد چیز گفتی که پاک چیز شدیم)، خواهان خریداری 69 میلیون و 999 هزار و 995 ساندیس و به همین میزان کیک برای مصر(جمال و داداشش و مامانش که در رفته‌اند. حسنی و عمر سلیمان هم کوفت بخورند اگر فرار نکنند) و 100 میلیون کیک و ساندیس دیگر(با کسر خاندان‌های شکموی همه این کشورها، البته انصافاً لبنانی‌ها جز سعید حریری خیلی خوش‌تیپ هستند منظورم بقیه اینا بود) از شما صنعتگران عرصه به خیابان کشاندن ملت‌ها هستیم. بدیهی است کیک و ساندیس‌های تاریخ گذشته قابل قبول نیست و پولش را هم نقداً با پول خونمان پرداخت می‌کنیم. باز هم بدیهی است که هر تعداد در تجمعات شرکت نکنند به دلیل قصور کارخانجات ساندیس و کیک محسوب خواهد شد، چرا که ما آمده‌ایم ساندیس بخوریم و مبارک و چیز مستبد یمن و چیز فراری تونس و نتانیاهو و ملکه انگلیس و بقیه چیزها خونمان را بریزند تا میدان التحریر قاهره مثل میدان آزادی تهران شود نه میدان چیز. البته ما از چیزها و مبدع این کلمه متنفریم اما از بس وسط حرف‌های احمدی‌نژاد گفت چیز ما هم به چیز چیز افتادیم.
القصه اینکه چون شکاف طبقاتی را قبول نداریم همه ساندیس‌ها باید آب پرتقال و کیک‌ها یزدی باشد. در پایان از ملکه بی‌بی‌سی(به زبان آذری یعنی عمه ملکه، اینکه بی‌بی‌سی عمه ملکه است یا نه را نمی‌دانیم)، سی‌دبل‌ان، العبریه و شرکا به دلیل معرفی الگوی بی‌نظیر ایرانی به خودمان متشکریم. درودی بی‌پایان بر چیز بی‌بی‌سی!
مصطفی رئوف
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات