صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۶۱۶۳۳

کارنامه گذشته روزنامه بهار


رسانه های اصلاح طلب همچون روزنامه شرق،روزنامه بهار و... در یک اقدام هماهنگ لفظ شهادت را برای عرض تسلیت حذف کرده و بجای آن از وفات و عروج ملکوتی و ... استفاده کردند.به گزارش بولتن نیوز به نقل از بلاغ -روزنامه شرق توسط مهدی رحمانیان و روزنامه بهار توسط سعید پور عزیزی مدیرکل اداره ی اخبار و رسانه ها در دولت اصلاحات راه اندازی اداره می شود.هر دو مدیر مسئول پیرو اندیشه های التقاطی نهضت آزادی هستند در این عکس که در سال 1377 گرفته شده است اکثر روزنامه نگاران و نویسندگان امروز دیده می شوند.رسانه های اصلاح طلب همچون روزنامه شرق،روزنامه بهار و... که بخشی از گرداندگان آن را همچنان نیروهای فکری زمان اصلاحات تشکیل می دهند امروز دوباره موضع قبلی خود را تکرار کردند و همه لفظ شهادت را برای عرض تسلیت حذف کرده و بجای آن از وفات و عروج ملکوتی و ... استفاده کرده اند که مورد ناراحتی مردم عزادار شده است.

توهین روزنامه شرق به حضرت زهرا

فعالان مطبوعاتی اصلاح طلب در جلسات مشترک با سران تشکیلات منحل شده نهضت آزادی مورخ 1377

توهین روزنامه شرق به حضرت زهرا

روزنامه بهار مورخ 24 فروردین شهادت حضرت زهرا س را وفات خواند

توهین روزنامه شرق به حضرت زهرا

روزنامه شرق مورخ 24 فروردین شهادت حضرت زهرا س را عروج ملکوتی خواند

توهین روزنامه شرق به حضرا زهرا

از پارتی مختلط تا تحریف در شهادت حضرت زهرا – غفلت یا خیانت

روزنامه شرق یکی از پاتوق‌های اصلی این افراد بوده است‌. روزنامه‌ای که در طی فعالیت مطبوعاتی‌اش به دلیل تخلف‌های عدیده از جمله توهین به شخصیت‌ها‌، مسئولین و ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط مراجع قانونی تاکنون چهار بار توقیف شده و تعدادی از نویسندگانش ارتباطات گسترده‌ای با رسانه‌های شایعه پراکن تحت سیاست سرویس‌های جاسوسی غربی از جمله بی بی سی فارسی و برخی از چهره‌های ضد انقلاب همچون نیک آهنگ کوثر و احمد باطبی دارند.

توهین به حضرت زهرا

چندی پیش مجتبی فتحی از کارمندان روزنامه توقیف شده شرق که هم اکنون تحت عنوان نویسنده  به روزنامه بهار کوچ کرده است  با توهین به یکی از کاربران مستقل شبکه های اجتماعی که لینک این خبر را برای اطلاع رسانی به دوستانش در شبکه های اجتماعی انتشار داده است با حمله به باشگاه خبرنگاران و دست اندرکاران آن، رفتار غیر شرعی خبرنگاران اصلاح طلب در این میهمانی ها را رفتاری صمیمی و دوستانه ارزیابی کرده و انتشار تصاویر  این میهمانی مختلط را در فضای اجتماع مجازی اخلاقی می داند.وی البته هیچ گونه اشاره ای به سوء استفاده از این میهمانی های مختلط غیر اسلامی برای جذب و پیشنهاد کاری به نویسندگان اصلاح طلب برای روزنامه های مرتبط با این طیف نمی کند.این روزنامه نگاران اصلاح طلب فراموش کرده اند در جامعه ای فعالیت مطبوعاتی می کنند که  مردم آن نه در شاخص های عرفی شان و نه در معیارهای اعتقادی و فرهنگی شان چنین اجازه ای برای اینگونه رفتارهای زننده و غیر اخلاقی به ایشان نمی دهند بلکه با اینگونه تفکرهای انحرافی برخورد کرده و آنان را از خود طرد می کنند

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات