تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸  ، 
کد خبر : ۲۷۷۴۵۱

شهادت داریوش رضایی نژاد در سالروز ازدواجش

من همیشه به وجود داریوش افتخار می‌کردم. آن موقع به عنوان همسر داریوش رضایی‌نژاد به وی افتخار می‌کردم و اکنون به عنوان همسر شهید رضایی‌نژاد

 پایگاه بصیرت، گروه حماسه و جهاد/ شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد می گوید:


بنده متولد ۶ بهمن ۱۳۵۸ بوده و کارشناسی‌ارشد علوم سیاسی‌ام را از دانشگاه علامه طباطبایی گرفته‌ام، خاطرنشان کرد: مقطع کارشناسی را هم در دانشگاه تهران گذراندم. متولد آبدانان ایلام هستم؛ البته من و داریوش هر جفتمان کرد هستیم.  تاریخ عقد من و داریوش یکشنبه ۲۶ تیر ۷۹ بود و سال1390پس از ۱۱ سال دوباره ۲۶ تیر یکشنبه بود و داریوش هم دقیقا ۵ روز پس از سالگرد ازدواجمان به شهادت رسید.

بنا به اعتراف اطرافیانمان زندگی ما به علت تطابق کامل فکری، فرهنگی و اعتقادی الگو بود. مشغله کاری داریوش و خودم در برخی مواقع باعث دوری ما از هم می‌شد. گاهی اوقات آخر ماه که می‌شد، من و داریوش ۱۰۰ تا تک تومانی هم در جیبمان نبود ولی با این حال دغدغه مالی نداشتیم.

 بعضی وقت‌ها می‌گویم کاش قسمت من این نبود که با داریوش ازدواج کنم که بعد از دست دادنش اینقدر غصه بخورم اما بعد وقتی که خوشی‌هایمان را به یاد می‌آورم، می‌گویم من بهترین انتخاب را داشتم و با بهترین ازدواج کردم.

من همیشه به وجود داریوش افتخار می‌کردم. آن موقع به عنوان همسر داریوش رضایی‌نژاد به وی افتخار می‌کردم و اکنون به عنوان همسر شهید رضایی‌نژاد به وجودش افتخار می‌کنم.  من حضور داریوش در زندگیم هنوز احساس می‌کنم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات