صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۸۳۶۶۱

ترکان: باید قدر سیدحسن خمینی را بدانیم

مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که زمزمه های حضور سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان به گوش می رسد گفت : این مسئله را شنیده ام و در رسانه ها خوانده ام.
پایگاه بصیرت:  وی گفت:  ایشان را نه امروز بلکه از گذشته شخصیتی قابل توجه و فردی با استعداد و ظرفیت های علمی خوب می دانم.
مصباحی مقدم که با تدبیر و امید گفتگو می کرد، تاکید کرد: سید حسن خمینی از نسل امام است و آن نبوغ امام در خانواده ایشان نیز تاثیر گذار بوده است. وی با طرح این موضوع که با  پدر مرحوم ایشان «حاج آقا سید احمد خمینی» در درس خارج فقه هم دوره بوده است خاطر نشان کرد:  با آشنایی که دارم ، سید حسن خمینی از ظرفیت های بالایی برای ورود به انتخابات خبرگان برخوردار است که البته ورود به انتخابات بسته به مصلحت اندیشی خود ایشان دارد. 
ترکان: باید قدر «حسن اقا» را بدانیم
اکبر ترکان در گفتگو با «طلوع صبح» اظهار داشت: هر گاه در رسانه ها نام سید حسن خمینی را می شنوم، نا خداآگاه حس میکنم امام همچنان حضور دارد، حقیقتاً ایشان تجسم خمینی است. 
مشاور رئیس جمهور افزود: وجود و صلابت حاج حسن آقا جلوه ای از امام است، من همیشه برای ایشان دعا می کنم.
ترکان اضافه کرد: باید توجه کنیم که بسیاری از ما دیگر عمر سیاسی مان به اتمام رسیده ولی کشور نیازمند چهره هایی است که ارزش های امام را پاسداری کنند و آن را به نسل جدید منتقل کنند.
مشاور رئیس جمهور تصریح کرد: همگان باید مراقب باشند تا بین فرهنگ و اندیشه امام و نسل امروز فاصله ای نیافتد.
ترکان خاطرنشان کرد: بدرستی، وجود حاج حسن آقا همچنین برکتی است و باید قدر آن را دانست.
وی در پاسخ به سئوالی در مورد «عده ای که سید حسن خمینی را مقابل رهبری قلمداد می کنند» گفت: چندین سال پیش و در ماجرای اخلال در سخنرانی یادگار امام در حرم، حضرت «آقا»، با چنان محبتی ایشان را در آغوش کشیدند که هر گونه شائبه ای را از ذهن دور می کرد، این تفکرات نتیجه افکاری بیمار و خیالباف است و قطعاً صحت ندارد.
منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات