تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰  ، 
کد خبر : ۲۸۳۷۱۷
مادر شهید مدافع حرم در مراسم تشییع پیکر فرزندش؛

خداوندا امانتت را با پیکری خونین به سوی تو فرستادم

مادر شهید مدافع حرم در مراسم تشییع پیکر فرزندش گفت: خداوندا امانتت را با پیکری خونین به سوی تو فرستادم او را از ما قبول کن.
پایگاه بصیرت / سعید نوروزی پور
اختصاصی حماسه و جهاد/ مادر شهید محمد حسین محمد خانی در مراسم تشییع پیکر فرزندش که با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد، افزود: محمد حسین همیشه می گفت هر کس را بهر کاری ساختند و ما را برای دفاع از حرم آل الله آفریدند.

وی در ادامه گفت: در میان مومنان مردان بر سر عهد و پیمانی که با خدا بستند ثابت قدم ایستادند و بعضی از آنها در این راه به شهادت رسیدند و بعضی های دیگر هم همچنان در انتظارند.

مادر شهید محمدخانی خاطرنشان کرد: محمد حسین امانتی بود از جانب حق نزد من و من او را بزرگ کردم به سوی حق فرستادم.

وی به خصوصیات شهید مدافع حرم محمد حسین محمد خانی اشاره کرد و گفت: محمد حسین عاشق شهادت بود و در قنوت نمازش «اللهم ارزقنی شهاده فی سبیلک » را آرزو می کرد، خداوند دعایش را مستجاب کرد و خود خریدارش شد.

مادر شهید محمد حسین محمد خانی افزود: محمد حسین پیرو ولایت و مطیع امر رهبر بود.

مادر شهید محمد خانی در مراسم تشییع فرزندش گفت: پسرم شربت شیرین شهادت گوارای وجودت و تو لایق شهادت بودی حالا که با شهدا همنشین شدی سلام ما را به شهدا برسان و دست ما را بگیر.

وی گفت: خداوندا امانتت را با چهره‌ای خونین و سرخ به سوی تو می فرستم، خدایا او را ازما قبول کن.

پیکر شهید مدافع حرم «محمدحسین محمدخانی» در جوار مزار عموی شهیدش «ولی‌الله محمدخانی» به خاک سپرده خواهد شد. ولی‌الله محمدخانی دوم اسفندماه سال 64 در عملیات کربلای هشت و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.

«محمد حسین محمد خانی» از نخبگان یزدی و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در مقابله با نیروهای تروریستی و تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد. وی مسئول هیأت علمدار حسین(ع) یزد و از فعالان ستاد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد بود که در سوریه به آرزوی قلبی خود رسید.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات