صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲  ، 
کد خبر : ۲۸۴۰۲۰

دعوت رسمی اعتدال و توسعه از سید حسن

حزب اعتدال و توسعه، این حزب رسما از آیت الله سید حسن خمینی در خواست کرد که با اعلام کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس خبرگان شرکت کند.
پایگاه بصیرت: این درخواست در جریان دیدار اعضای شوراهای استانی حزب اعتدال و توسعه با سید حسن خمینی مطرح شد. در این دیدار که امروز (پنجشنبه) در محل حسینیه جماران برگزار شد، مرتضی بانک عضو شورای مرکزی و رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه، به نمایندگی از دیگر اعضای حزب طی سخنانی خطاب به سید حسن خمینی گفت: حضور شما در انتخابات مجلس خبرگان درخواستی از سوی همه علاقمندان و وفاداران به نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی و مقام معظم رهبری از جمله حزب اعتدال و توسعه است.
وی با تاکید بر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه اجتماعی، ایجاد وفاق و همدلی میان احاد ملت است که قطعا در توسعه و اعتلای کشور نقشی موثر خواهد داشت.
به گفته بانک، حفظ و ارتقای دستاوردهای موجود از جمله در حوزه اجتماعی، در گرو ورود کاندیداهایی معتقد به نظام و رهبری، متخصص و علاقمند به توسعه ایران و به دور از افراط و تفریط است.
رییس هیات اجرایی حزب اعتدال و توسعه ورود چهره هایی مقبول مانند آیت الله سید حسن خمینی به عرصه انتخابات مجلس خبرگان را در دستیابی به این امر بسیار ضروری دانست.
منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات