صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳  ، 
کد خبر : ۲۸۶۰۸۱

اعتراض به تأیید فله‌ای صلاحیت نامزدها

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه با انتقاد از هیئت‌های اجرایی فرمانداری‌های استان گفت: متاسفانه هیاتهای اجرایی در سطح فرمانداری‌های استان به صورت فله‌ای کاندیداها را تایید کردند حتی شنیده‌ام (که ان‌شاءالله صحیح نباشد) که صلاحیت برخی افراد که برای آنها از بعضی مراجع چهارگانه نظر منفی آمده را هم با قیام و قعود تائید کرده‌اند.

سایت حزب توسعه به نقل از حسنعلی مهدوی چشمه‌گچی افزود: مجلس از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار است و به قول امام(ره) عصاره فضائل ملت است و صحیح نیست هر کسی به خودش اجازه دهد صرف داشتن یک مدرک فوق‌لیسانس وارد این عرصه شود که متاسفانه در این دوره از انتخابات شاهد آن بودیم.

وی اظهار داشت: کسانی که فساد مالی یا اخلاقی دارند و مراجع چهارگانه هم به آن تصریح کرده‌اند نباید توسط هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت می‌شدند.

وی با اشاره به پهن شدن بساط شام و توزیع ارزاق عمومی توسط برخی کاندیداها گفت: این کارها شأن انسانها را پائین می‌آورد و کرامت ذاتی آنها را خدشه‌دار می‌کند. مطابق اسناد تاریخی نخستین کسی که در تاریخ اسلام برای جذب آرای مردم بساط شام و نهار دادن برقرار کرد، معاویه ابن ابی‌سفیان بود.

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه یادآور شد: من نمی‌دانم هیاتهای نظارت و بازرسی انتخابات این روزها چکار می‌کنند؟ چرا سری به باغهای جاده سنندج و آریاشهر و بیستون و جاده ماهی‌دشت نمی‌زنند تا ببینند این شام‌های هزار نفری توسط کدام نمایندگان و کاندیداها به مردم داده می‌شود؟ این بسته‌های غذایی مرغ و برنج توسط کدام نماینده داده می‌شود؟ یک کاندیدا ده‌ها تن برنج را فقط روانه روستاهای جلالوند ما کرده است! همه این مخارج از پولهای بادآورده و حرام تامین می‌شود و آنانی که حرام و حلال الهی را رعایت نمی‌کنند شایسته نمایندگی مجلس نبوده و نیستند.

مهدوی چشمه‌‌گچی افزود: مدیر فلان نهاد حمایتی دولتی که می‌رود با دادن پول، مددجویان را تشویق به رای دادن به فلان کاندیدا می‌کند مجرم است و باید برکنار شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات