صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶  ، 
کد خبر : ۲۸۷۲۲۱
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری

هشدار نسبت به نفوذ فتنه‌گران در خبرگان رهبری

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سال ۸۸ برخی مقابل نظام قرار گرفتند و سینه‌زنی‌ها و مجالس عزاداری مردم را برهم زدند ولی امسال می‌خواهند با نفوذ در مجلس خبرگان به اهداف خود دست یابند.
آیت‌الله علی اسلامی، درباره اهمیت اطلاع‌رسانی در جامعه اظهار داشت: تبیین و روشنگری از ضروریات بشریت است و قرآن کریم خداوند را تعریف می‌کند به اینکه معلم بیان است و بیان روشنگری و تبیین را برای خدا می‌داند.

وی با اشاره به اینکه بیان تبیین، روشنگری، ارائه اخبار و افکار به جامعه جزو ضروریات است و مانند ذاتیات تفکیک نمی‌پذیرد، افزود: جامعه سربلند و بالنده جامعه‌ای است که از اطلاعات و آگاهی کامل برخوردار باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اخباری که برای جامعه مفید و حیات‌بخش باشد و برای جامعه راه‌گشا باشد و بیان اخباری که آگاهی بخشی می‌دهد به جامعه ضرورت محض است.

امام جمعه شهر تاکستان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در جامعه تحول و آگاهی بخشی ببخشند و جامعه را از نفع و سود مطلع کنند و این مهم از اقدامات فرهنگی بسیار مناسب شناخته می‌شود.

اسلامی با اشاره به اینکه اخبار و روشنگری در مسیر مثبت قرار دارد و از امور منفی به دور است، بیان کرد: امام خمینی(ره) ده‌ها سال انقلاب را دنبال کرد تا بالاخره نتیجه گرفتند و اعلام جمهوری اسلامی کردند و بدین وسیله تحول بسیار اساسی و ستودنی در ایران اسلامی ایجاد کردند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم ایران پس از انقلاب اسلامی بیش از 30 مورد در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند و آرا و افکار خود را به صورت آزادانه ارائه کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سال 88 برخی مقابل نظام قرار گرفتند و سینه‌زنی‌ها و مجالس عزاداری مردم را برهم زدند ولی امسال می‌خواهند با نفوذ در مجلس خبرگان به اهداف خود دست یابند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات