صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۲۸۷۲۲۸

بازآفرینی انقلاب در ۲۲ بهمن

آرمان‌های ۲۲ بهمن به همراه فرهنگ امید برای آینده بهتر به نسل جدید منتقل شده و فرهنگ «حضور» بازتولید می‌شود؛ چون به فرموده دیده‌بان بیدار انقلاب این حضور باصلابت سالانه، در واقع «بازآفرینی انقلاب» است.
پایگاه بصیرت / فتح‌الله پریشان
یادداشت: مؤلفه واقعی قدرت جمهوری اسلامی ایران در رکن رکین مردمی آن قرار دارد. از این منظر، «مردم» کلیدواژه مشترک و مقدسی است که هم یکی از پایه‌های سه‌گانه عوامل پیروزی انقلاب به شمار می‌آید و هم جزء عوامل تعیین‌کننده ماندگاری و مانایی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به راستی، مردم و بسیج مردمی از ارکان قدرت ملی، قدرت نظامی و قدرت نرم فرهنگی کشور محسوب می‌شوند و حماسه حضور مردم عامل بازدارندگی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است و این نقش هم در راه‌پیمایی‌ها لازم است و هم در عرصه بزرگ‌تر تعیین سرنوشت سیاسی، یعنی انتخابات؛ چراکه دشمن همراهی و اعتقاد مردم به نظام و انقلاب را در این مناسبت‌ها به ارزیابی و قضاوت می‌نشیند.
از این رو، اگر گفته شود ضرورت حضور مردم در راه‌پیمایی «۲۲ بهمن» هر سال بیش از پیش احساس می‌شود، سخن گزافی نیست؛ چراکه دشمن غدار چشم می‌دراند و گوش می‌خواباند تا در پیوند عمیق و الهی مردم با نظام و دولت‌شان خلل و گسل ببیند؛ اما مردم بابصیرت، مؤمن، انقلابی و خط امام ایران عزیز می‌خواهند تصویر ساخته‌شده از سوی رسانه‌های غربی را بروبند و خود تصویری از تداوم غیرت، انقلابی‌گری، واقع‌بینی آرمان‌خواهانه و عشق به آرمان‌های امام و رهبری عزیز را ترسیم کنند و پیش دیدگان دریده دشمن قرار دهند که چشمه جوشان پیوند مردمی با انقلاب و نظام همچنان جوشان و فیاض است و نسل به نسل در کف خیابان‌ها، آرمان‌های ۲۲ بهمن به همراه فرهنگ امید برای آینده بهتر به نسل جدید منتقل شده و فرهنگ «حضور» بازتولید می‌شود؛ چون به فرموده دیده‌بان بیدار انقلاب این حضور باصلابت سالانه، در واقع «بازآفرینی انقلاب» است.
این بازآفرینی انقلاب در ۲۲ بهمن امسال با شرایط ویژه‌ای در سطوح داخلی، منطقه‌ای و جهانی ما پیوند خورده است و بار دیگر رویشی نو و آفرینشی نو از حضور مردم قهرمان و بصیرمان را شاهد خواهیم بود و همگان سر بر آستان بزرگی ملت ایران خواهند سایید. مراقب باشیم از فیض حضور و همراهی مردم غفلت نکنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات