صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۲۹۰۹۶۲

اخبار کوتاه

تعدادی از مردم تهران در اعتراض به دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائیت در مقابل مسجد ارگ تهران تجمع کردند. تجمع‌کنندگان با نوشتن طومار و امضا کردن آن برخورد دستگاه قضایی با فائزه هاشمی را خواستار شدند. گسترش مخالفت‌های مردمی و انتقادات مسئولان و بزرگان در حالی است که کانال تلگرامی «کارگزاران جوان» از واکنش فاطمه هاشمی به حواشی ایجادشده برای خواهرش و تلاش وی برای راه‌اندازی کمپینی برای افشای نام مسئولانی که فرزندان‌شان در خارج از کشور زندگی می‌کنند، خبر داد.
بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، «فهيمه ارواني» نام تروريستي است كه در آلباني دستگير شد؛ اما گویا آزاد شده و به ايران عودت داده نخواهد شد. او از كادرهاي ارشد منافقين است و در ماجراي انفجار حزب جمهوري اسلامي دخيل بوده است. مسعود كشميري هم گرچه بازداشت نشده، ولی مكان زندگي او در آلمان روشن است و اگر دولت‌هاي اروپايي همكاري كنند، بازداشت او هرگز دشوار نخواهد بود.
محمدرضا تابش در واکنش به برخی سخنان مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان با امتیازهایی که لاریجانی به آنها می‌دهد، از حضور در انتخابات هیئت‌رئیسه انصراف می‌دهند، گفت: امتیاز دادن و امتیازگیری از رقیب در کار اصلاح‌طلبان معنا و مفهومی ندارد و عقلانیت، تعامل، سعه‌صدر و رفاقت در کار اصلاح‌طلبان معنا دارد. تابش تصریح کرد: اصلاح‌طلبان اهل معامله با رقیب خود نیستند، بلکه قصد ما تعامل با رقیب است.
«رندی فوربس» عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا گفت: دولت باراک اوباما، جزئیات مربوط به بازداشت ۱۰ نظامی آمریکایی در آب‌های ایران و نحوه رفتار ایرانی‌ها با آنها را افشا نکرده است. وی در ادامه تصریح کرد، فکر می‌کنم وقتی جزئیات این اتفاق منتشر شود، بیشتر آمریکایی‌ها درباره اینکه ایرانی‌ها چطور ماجرا را مدیریت کردند و ما چطور مدیریت کردیم، شوکه خواهند شد.
پس از علی مطهری، مسعود پزشکیان هم درباره تصمیم قطعی خود برای حضور در هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد. مسعود پزشکیان درباره علاقه خود مبنی بر کاندیداتوری برای نایب‌رئیسی مجلس گفت: «من هیچ‌وقت دنبال این مسائل نبودم و همیشه دوستان اصرار می‌کردند و من هم کاندیدا می‌شدم. من شخصاً تصمیم می‌گیرم و نه اینکه جریانی به جای من تصمیم بگیرد.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات