صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۹۳۳۳۷

سکوت عجیب

روهی که دستش به خون ۱۷ هزار نفر از هموطنان‌مان آلوده است و در روزهای سخت آتش‌گشودن دیکتاتور مسلط بر کشور همسایه علیه مردم ایران به آغوش صدام رفته بود و از هیچ خدمتی به این [...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت:  گروهی که دستش به خون ۱۷ هزار نفر از هموطنان‌مان آلوده است و در روزهای سخت آتش‌گشودن دیکتاتور مسلط بر کشور همسایه علیه مردم ایران به آغوش صدام رفته بود و از هیچ خدمتی به این قصاب قسی‌القلب دریغ نمی‌کرد، با وجود شکست‌های متعدد در برابر ملت بزرگ ایران همچنان با دلار بی‌انتهای سعودی و حمایت‌های سیاسی کشورهای غربی به دنبال دسیسه و توطئه علیه ملت ایران است و سودای شکستن جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند.
در آخرین نمونه از تلاش‌های این سازمان تروریستی که با حمایت پشتیبان منطقه و فرامنطقه‌اش به انجام رسیده است، می‌توان به برگزاری یک نشست ضد ایرانی در پاریس با حمایت کامل این کشور و با حضور چهره‌های سرشناس از کشورهای دشمن و در رأس آن رژیم آل‌سعود اشاره کرد. در نشستی که با آرزوی پایان انقلاب ایران و کاهش نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان برگزار شده است، از گزینه معاون اولی دونالد ترامپ و «جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد تا هیئت‌های پارلمانی اروپا و سران تعدادی از کشورهای عربی در آن حضور داشتند. جلسه‌ای که ترکی فیصل، رئیس سابق استخبارات آل‌سعود در آن رسماً اعلام می‌کند: «خواسته مخالفان نظام ایران و من که سرنگونی این حکومت است، به زودی محقق می‌شود».
اما با وجود اهمیت این نشست و روشن شدن اینکه دشمنان ملت ایران هرگز با خوش‌بینی و کوتاه آمدن ملت ایران از دشمنی خود دست بر نمی‌د‌ارند، این نکته مهم است که وزیر و وزارت امورخارجه کشورمان با وجود رسانه‌ای شدن اخبار این نشست همچنان سکوت اختیار کرده‌اند و واکنش جدی به این اقدام نداشته‌اند! نه سفیر فرانسه در تهران را به دلیل برگزاری چنین نشستی احضار کرده‌اند و نه به آل‌سعود تشری زده‌اند که این چه گفتار و سخنی است که مقامات سعودی در این نشست مطرح کرده‌اند!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات