صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۲۹۶۶۹۶

اخبار کوتاه چهارشنبه 26 آبان

سردار ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در زمینه پیشگیری از اقدامات تروریستی احتمالی در زمان حضور زائران اربعین حسینی در مراسم پیاده‌روی و مقابله با آن اظهار داشت: پنج گروه مقابله با بیوتروریسم در مناطق مرزی آماده هستند که بخش اول کارشان، یعنی آموزش را انجام داده‌اند، بخش دوم کار آنها مراقبت است و بخش سوم در صورت بروز مشکل، مدیریت و مقابله خواهد بود.
رسول منتجب‌نیا گفت: اصلاح‌طلبان و آقای روحانی باید در زمینه انتصابات در دولت آینده مذاکره کنند. این خلاف رویه است که اصلاح‌طلبان به طور کامل از آقای روحانی حمایت کنند؛ اما وی پس از اینکه به پیروزی رسید، به هر شکلی که تمایل داشت، در زمینه انتصابات عمل کند و در دولت آینده از هر تفکر و جریانی که خود تشخیص داد، استفاده کند.
یکی از مقامات نزدیک به دونالد ترامپ اعلام کرد: «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک برای مسئولیت پست سیاست خارجی در دولت جدید آمریکا مطرح شده است. این مقام مسئول به خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گفت: رقابت چندانی بر سر این پست وجود ندارد و چنانچه شهردار سابق نیویورک آمادگی داشته باشد، این پست از آن وی خواهد بود.
پرویز سروری، قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه در آینده نشستی با جامعتین و آیت‌الله مصباح یزدی خواهیم داشت، گفت: آنها از جمله مجموعه‌های محترمی هستند که همیشه در انتخابات نقش مهمی ایفا کرده‌اند و طبیعتاً می‌توانند نیروهای انقلابی را با رهنمودهای خود یاری کنند تا دسترسی به مدل نامزد واحد زودتر انجام شود.
«جان کری» وزیر خارجه آمریکا در پایان دیدار خود از امارات متحده عربی اعلام کرد: نیروهای انصارالله و ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان بر سر توقف درگیری‌ها از تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) توافق کرده‌اند. وی افزود: همه طرف‌های درگیر باید بر سر تشکیل دولت وحدت ملی تا پایان سال جاری میلادی توافق کنند.
سیدحسین میرشجاعیان، معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد اذعان کرد: عملکرد بهتر کشورهای دیگر عامل سقوط دو پله‌ای رتبه کسب‌وکار ایران شده است و نباید انتظار جهش یکباره داشت؛ زیرا اصلاحات ساختاری زمانبر است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات