صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۰۳۰۹۷

اخبار کوتاه دوشنبه 2 مرداد

غلامحسین کرباسچی ضمن ردّ برخی اخبار منتشر شده مبنی بر انصراف حسین مرعشی از شهرداری تهران، گفت:‌ آقای مرعشی در مجموع بنای رقابت با آقای نجفی را ندارد و اگر آقای نجفی نهایتاً در دولت دوازدهم یا جای دیگر مشغول نشوند و تصمیم شورای شهر نیز انتخاب ایشان باشد، آقای مرعشی کنار خواهد رفت. گفتنی است، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور از نامزدی منصب شهرداری تهران انصراف داد.

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مجمع روحانیون مبارز درباره مصاحبه جنجالی اخیر فرزند عارف در کانال تلگرامی خود نوشت: با همه ارادتی که به دکتر عارف دارم، تعبیر پسر آقای عارف درباره تأثیر ژن خوب در موفقیت‌های اقتصادی‌اش را اصلاً قبول ندارم. هم بوی نژادپرستی می‌دهد و هم واقعیت این نیست. به خودش هم گفتم.

به تازگی وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه اعلام کرده است، 774 هزار ایرانی در پنج ماهه نخست سال 2017 به ترکیه سفر کرده‌اند. پایین‌ترین حد هزینه سفر به این کشور یک‌ونیم میلیون تومان است؛ یعنی با یک حساب سرانگشتی فقط در مدت پنج ماه ایرانیان بیش از 1160 میلیارد تومان درآمدزایی برای ترکیه داشته‌اند.

یک مقام مسئول درمانی در شهرستان سیرجان اعلام کرد: در پی مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز ۹۲ نفر در شهرستان سیرجان مسموم شده که در این میان، چهار نفر فوت شده‌اند، حال سه نفر وخیم است و ۴۳ نفر هم در بیمارستان بستری هستند.

آلمانی‌ها به دلیل لغو شهرآورد دوستانه تهران در این کشور قصد دارند از ایران به CAS شکایت کنند. گویا یک تیم حقوقی هم برای این کار تشکیل داده‌اند و به دنبال غرامت ۵۰۰ هزار یورویی از فدراسیون فوتبال هستند.

دانش‌آشتیانی در حاشیه گردهمایی مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونان آموزش ابتدایی درباره حضورش در کابینه دوزادهم گفت: به آقای روحانی دلایلم را گفته‌ام که به چه علت در کابینه دوازدهم حضور نخواهم داشت.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد، عمار الحکیم قصد دارد ریاست حزب مجلس اعلای اسلامی عراق را ترک کرده و پس از آن به همراه حامیانش، حزب جدیدی را راه‌اندازی کند.

اطلاعات تحلیلی که سرویس اطلاعاتی آمریکا جمع‌آوری کرده، تأیید می‌کند آنچه در تاریخ 23 می تحت عنوان هک پایگاه دولتی قطر اتفاق افتاده، کار اماراتی‌ها بوده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات