تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۰۳۴۶۴
حاجی‌بابایی در مورد مسائل طرح شده نمایندگان اصولگرا با رئیس‌جمهوری:

فراکسیون ولایی دنبال سهم‌خواهی از دولت نیست

(روزنامه ايران ـ 1396/05/02 ـ شماره 6550 ـ صفحه 2)

رئیس کمیته تعامل و گفت‌وگو با دولت فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیس جمهوری عنوان کرد که برای انتخاب اعضای کابینه از سوی هیچ جناحی تحت فشار نیستم و آزادانه اعضای کابینه را انتخاب کرده و می‌کنم.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه دیروز اعضای کمیته تعامل و گفت‌وگو با دولت، با رئیس جمهوری گفت: در این دیدار اعضای کمیته مطالبی را مطرح کردند که از مهم‌ترین آنها این بود که فراکسیون نمایندگان ولایی به دنبال سهم‌خواهی از دولت نیست بلکه سهمیه‌ای را که دنبال می‌کند سهمیه‌ای است که ملت می‌خواهد و آن هم وجود یک دولت کارآمد و بدون حاشیه است. وی افزود: اعضای کمیته عنوان کردند که در 3 محور اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور دچار مشکلاتی است. در حوزه اقتصادی موضوع بانک‌ها، اشتغال، رکود اقتصادی، قاچاق، موضوع یارانه‌ها و... را داریم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته در این دیدار به منظور حل مشکلات موجود کشور بر اجرای قانون برنامه ششم تأکید کردند و عنوان کردند که مجلس و دولت و سایرین باید بدون حاشیه‌سازی به سمت کارآمدی حرکت کنند. وی افزود: اعضای کمیته تأکید کردند که ما به دنبال وزیر کارآمد هستیم که بتواند مشکلات را حل کند و دچار حاشیه و مسائل گوناگون نباشد.

رئیس کمیته تعامل و گفت‌وگو با دولت اظهار داشت: رئیس جمهوری در این دیدار عنوان کرد که من در انتخاب وزرا از هیچ جناحی تحت فشار نبودم و شخص خودم وزرا را انتخاب کرده و می‌کنم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری بر این نکته تأکید کرد که وزرا حتماً باید مجری سیاست‌های کلی و برنامه‌ها باشند و گفت که در دولت دوازدهم یکی از مشکلات بزرگ پیش روی دولت موضوع بانک‌ها و مؤسسات پولی است که در این رابطه آقای رئیس جمهوری بسیار گله‌مند بود که باید حتماً دولت دوازدهم به این موضوع بپردازد.

وی افــــــــزود: روحــــــانی به سرمایه‌گذاری در کشور و سرمایه‌گذاری خارجی با دانش فنی و رعایت قوانین تأکید کرد و گفت که برای حل مشکلات کشور همچون مسأله آب، محیط زیست، اشتغال و مسائلی از این دست باید سرمایه‌گذاری در کشور صورت پذیرد.

http://www.iran-newspaper.com/newspaper/BlockPrint/192541

ش.د9601305

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات