تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۱۰۲۳۳
رحيمي در گفت‌وگو با «بهار» مطرح كرد:

پشتوانه مردمي اصلاحات سال 96 را اميدبخش مي‌كند

(روزنامه بهار - 1395/12/22 - شماره 150 - صفحه 3)

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: تفكر باز شخص رئيس‌جمهور در بها دادن به جريانات سياسي و مهيا كردن خانه احزاب به منظور فعاليت تشكل‌هاي سياسي از موارد هستند كه در سال 95 شاهد آن بوديم كه بايد آن را به فال نيك گرفت.

عليرضا رحيمي در گفت‌وگو با «بهار»، درباره فضاي سياسي كشور در سال 95 اظهار كرد: فضاي سياسي كشور در سال 95 با اتفاقات و رويدادهاي متعددي همچون درگذشت آيت‌الله هاشمي، اجراي توافق برجام و آغاز فعاليت جريانات سياسي براي حضور در انتخابات همراه بود كه هر كدام از آنها به نوعي فضاي سياسي كشور را تحت‌تأثير خود قرار دادند. وي افزود: شايد مهم‌ترين رويدادي كه در سال 95 فضاي سياسي كشور را تحت‌تأثير خود قرار داد و بسياري از احزاب و تشكل‌هاي سياسي و شخصيت‌هاي برجسته كشور را تحت‌تأثير خود قرار داد درگذشت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بود. عضو فراكسيون اميد مجلس تصريح كرد: در گذشت ناگهاني آيت‌الله هاشمي شوك بزرگ سال 95 محسوب مي‌شود چرا كه جامعه ايران يكي از وزنه‌هاي و قدرت‌هاي اصلي خود را در سال جاري از دست داد. نماينده مردم تهران در مجلس گفت: اينكه بتوانيم شخصيت‌هايي همچون هاشمي رفسنجاني را در كشور داشته باشيم بسيار دو از انتظار و امري بعيد است و نمي‌توان به راحتي فقدان هاشمي را درك كرد.

رحيمي تاكيد كرد: در سال 95 شايد مهم‌ترين رويداد ديگري كه بايد به آن اشاره كرد اجراي تعهدات طرف غربي در اجراي برجام بود كه نقاط مثبت و دستاوردهاي بسياري را براي كشورمان در پي داشت كه شايد نقطه عطف بزرگي در تاريخ جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود. وي خاطرنشان كرد: علي‌رغم انتقادات وارده به توافق برجام از سوي برخي از جريانات سياسي در كشور بايد صراحتا گفت كه برجام تحول بزرگي در تاريخ جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود زيرا باعث شد تا حقانيت ايران در بحث هسته‌اي حفظ شود. عضو فراكسيون اميد مجلس تصريح كرد: توافق برجام و گشايش درهاي جهاني به سوي ايران نويد آينده روشني در عرصه سياسي كشورمان است كه بدون شك ارمغان آن را در سال‌هاي آينده درك خواهيم كرد.

نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به رويكرد توام با تفكر و منطق دولت يازدهم در پيشبرد اهداف كشور در سال 95 تصريح كرد: تفكر باز شخص رئيس‌جمهور در بها دادن ب جريانات سياسي و مهيا كردن خانه احزاب به منظور فعاليت تشكل‌هاي سياسي از موارد مهم ديگري است كه در سال 95 شاهد آن بوديم كه بايد آن را به فال نيك گرفت. رحيمي تاكيد كرد: جامعه سياسي امروز ايران با رويكردهايي كه در سال 95 در جريان تحقق برجام و عملكرد دولت يازدهم با آن روبه‌رو بوده است، قدم در مسيري جديدي گذاشته است كه بدون شك با پشتوانه مردمي در سال 96 نويد آينده روشن براي كشورمان خواهد بود.

ش.د9504534

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات